Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Sarhoş olsa da aşık benim sevgilim…

Sarhoş olsa da aşık benim sevgilim…
 

Alıntı:)


Sık sık yakınıyorum nişanlımla uzak olmaktan,artık herkesler biliyor bizim nişanlılık dönemimizin birbirinden ayrı şehirlerde geçtiğini,bu birbirimizi görememek,neler yapıyor, nerede şuan gibi yaşantılarımızı yakından takip edememekte birbirimize karşı daha hassas,daha duyarlı ve daha meraklı yapıyor bizi.Sıkça yazılan mesajlar,her fırsatta duyulan sesler bizim için çok kıymetli.
Birbirimizi sıkmak için sorgulamalarımız,onu yapma,bunu yapma gibi kısıtlamalarımız olmadı hiçbir zaman sadece nerede olduğunu bilelim sevgilinin yeter.
Ben çok panik bir insanım hele ki nişanlım henüz eve gelmemişse gece vakitleri başlar bende acayip bir telaş,ne zamanki eve geldiğini söyler internette konuşuruz yada bir mesaj atar o zaman yüreğime su serpilir.
En son geçen gece yaşadık yine böyle bir telaşı,zaten çalışma saatleri çook uzun ve bütün günü yorularak geçiyor birde gece dışarıda olacağım dediğinde çok panikliyorum,tabi ki benim sevgilim kendini bilir her hareketi kontrollüdür ama büyük şehir,gece vakti,ne bilim endişeleniyorum onun için.İnsan yorgunken dikkati de kontrolü de zorlaşır.Ee bilirim kırk yıl başı gece dışarıda geçirilecekse arkadaşlarla alkol olmadan olmaz,ee gel de panik yapma Seda ???
Neyse,kuzum dışarıda olacağı haberini bütün nezaketi ile bildirdi,bildirdi ama bende bir kaygıdır başladı ve hissettirmekte istemiyorum çünkü rahatsız olduğumu düşünüp beni rahat ettirmek için yarım bırakıp keyfini eve dönebilir,o yüzden bir şeyde diyemiyorum.Kendi kaygımla kıvranıyordum ki bir de demez mi ‘Bitanem şarjım bitmek üzere,telefon kapanır merak etme ben sana haber ederim’’…Bu telefonunun şarjına dikkat etmiyor yaa beni deli edecek bir gün bu adam,ona da peki dedim,ağzının tadını bozmayayım.
Gece geç vakitler oldu bekle ki evdeyim haberi gelsin ama ne bir ses var nede telefon açılmış.Telefon elimde yorgunluktan bende sızmış kalmışım bir süre sonra.
Sabah alarmdan önce uyandım, tabi ilk iş telefona bakmak ama ne bir ses ne bir hareket var telefonda,ee o panikle uyanan ben bir daha uyuyamadım da.
Tam telefon edecektim ki evdeyim ben diye bir mesaj ve saat sabahın altısı.Bu saatte eve gelinmiş diye sinirlendim haliyle,yine her zaman yaygara çıkaran ben bir sakinim kırmayayım kalbini kuzunun sabah sabah diye...Nasıl bu saatte evdesin dedim.Ee geceyi dışarıda geçirmiş eve gelmiş şimdide hazırlanıp işe gidecekmiş…!!!
Ben düşünüyorum hiç uyumadı bütün gün ayakta koşturacak, bilirim yemek yemeye de zaman ayırmaz şimdi,bir yerde bir şey olursa diye nasıl panikliyorum ve sinirleniyorum.Böyle bir keyfi yapmasına değil sinirim,neden hafta sonu değil de mesainin olduğu bir günde kendini bu kadar hırpalıyor buna kızıyorum en çokta.
Tüm gün ilgisizlik bende,onda ise her şey normal.Ben düşünüyorum,bir konuşma fırsatı bulalım çook kızacağım böle dikkatsiz olduğu için kendini hırpaladığı için,kuruyorum kafamdan kızıyorum,kuruyorum daha çook kızıyorum ah bir konuşsak bak ben sana ne kadar kızarım …
Derken gün içinde nişanlımın kardeşi ile konuşma fırsatı bulduk ben daha bir şey demeden kızcağız’’ yenge şu abime bir kız Allah aşkına gece ikide eve geldiği yetmezmiş gibi birde beni kaldırıyor kalk telefonumu şarja koy,Seda’ya haber et hemen,ben yazamıyorum mesaj sen haber et o merak eder beni diye,ne uyku koydu ne de sinir o kadar komikti ki yatağa oturması ile sızması bir oldu,ama beni uykumdan etti lütfen birde sen söyle kırk yılda bir keyif sürüyor diye birey demiyoruz onda da bizi de uykusuz bırakmasın yahu ‘’diye sevgilimin o komik halini,dilinin dolaşıp konuşmasını,yatağa oturduğu vakit sızmasını ve sabah yirmi dokuz kez (saymışlar yani) seslenilmesine rağmen uyanamayışını anlatınca hemen yelkenler suya indi bende.
Her gün içmez ki birde karıştırınca tabiî ki kafa bin beş yüz olmuş ve sabah bile ayılamadan hala eve gelişini haber etme telaşıyla yeni geldim diyebiliyor.Ben hep diyorum kaçık bu çocuk : )
Kuzumu dinlemeden kendi içimde yaptığım yargılama da ne kadar yanıldığımı,kardeşiyle konuşunca da yeniden anladım. Gerçi kardeşi ile konuşmasam da,ayılan sevgilimin yaptığı acayipliği fark edip hemen düzeltmesi,sinirimi geçirdi,ama yine de bir başkasından göremediğim o sarhoş hallerini duymak beni başka bir yumuşattı ve o halini hayal edip çook güldüm :)
En çokta hala o haldeyken Seda Seda diye sayıklaması.Ben sarhoş olduğumda tek yaptığım şey bulduğum yerde uyumaktır ve sadece miden bulanıyor diye sayıklamaktır,kuzum ise o halde bile Seda diyor şimdi nasıl olurda kıyarımda kızarım ben ona…
Boşa dememişler şişede durduğu gibi durmuyor,fazla içki herkesi dağıtır aklındakileri unutturur ama kuzuya bir beni unutturmamış sanırım,nedense buda çok hoşuma gitti aşık mıyız neyiz??? :)

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..