Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '19

 
Kategori
Şiir
 

Sarhoş Serseri

Hey meyhaneci!
Nerede kaldı benim 70'lik rakım?
Bu da ne be adam, tek bir kadeh?

Yine zam geldi anlaşılan,
Bu kaçıncı be paşam?
Cebimde son metelik
Üç, beş, yedi
Çıkmaz dokuzuncusu.

Hoşça kal arkadaş,
Maziden kalan tek dostumdun.
Ben içerdim, sen söylerdin çalarken orkestralar,
Ne de şen olurdu soframız,
Acılı mezeler, haydarîler, şakşukalar.

Neyse ağlatma beni, bu gün güleceğim.
Elveda ederken bu akşam
Seni üzmeyeceğim.

Ben avare, sarhoş, serseri.
Bir tek rakım kalmıştı,
Huzurundan kovmayan.

Hayırlı olsun Sultanım,
Açılan yeni kapıların.
Alsan da fark etmez kellemi
Zaten
İçine ettin, muhabbetin.

Dur! Bırakmam seni son sözümü söylemeden,
Görüyorum ki hâlen tanıyamadın bizleri.

Kaleden atlayan sessiz sedasız,
Boğazda dolaşan yalnız bir kayık,
Sen tükürürken yüzüme,
Şükreden gönülüm ben.

Var şimdi git yoluna
Pembe incili kaftanınla, sırça köşkünle,
Bir de yağız, doru atınla,
Şahlan bana karşı belki
Tozunu yutarım.
Sana açtım ya kendimi
Ben şimdi,
Kendimden utanırım.

Haydi, gel yaslan bana
At kefeni omzuma
Gayri biz de gidelim.
Sonsuzluk çağırıyor,
Onu da çok bekletmeyelim.

Ayyaş, sarhoş, serseri...

Kemal ALKAN

 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..