Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '08

 
Kategori
Mizah
 

Sarhoş yazar !

Sarhoş yazar !
 

Mutlaka bir üfleme aygıtı fotoğrafı olmalı blog sayfalarında.
Ertesi gün ne yapmışım ben lan dememek için.
İllede promil ölçmesi gerekmez, korku versin yeter!
Yamulmamalısınız yani..
Vayyy, abim de buradaymışşşş.
Saygılar abiimmmm..
Canını yirim .
Bakıym ne yazdın?
Hımmmm.
Budur işte!
Valla öpücemmm.
Abi be ne diyorsun geçen sefer ki işe ?

Ama ne olur doğruyu söyle.

Bırak o yüreğine sağlık ayaklarını !

Sana da göndermeler var haaaa!

Sen ne dersen bende o valla .

Taaaa şuramdan söylüyorum bak .

Yazıyım mı bi yorum ?

Abime yamuk yok diye..

Sakın yanlış anlama, kendimdeyim .

Valla ben hij bi jey içmedim ki.

Klavyem çin malı kusura bakma .

Harfleri o yutuyor!

Hatalarım ondan.

Abi be...

Sen İstanbul'daydın demi?

Hani diyorum ki hazır irtibattayken...

Abi bi içirsen yaaaa .

Kumkapı uyar bana.

Hesaplar benden.

Elini cebine attırmam.

İçki kötülüklerin anası dersen..

Bi acı kaveni içerim be abi...

Yok eğer gardaşım değilsin dersen....

İzmir'e alo derim .

Kordon da masam hazır.

Gör bak izzeti ikramı.

Ne diyon abi?

Çıkim mi yola?

Çabuk söyle ?

Uykum var...

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..