Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '17

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Sarı çizgiler

Sarı çizgiler
 

salih arıkan


Sarı çizgiler görmeyenlerin rahat huzur ve güven içinde yapılması için tasarlanmış, Ne yazık’ki genellikle TSE standartlarına uygun değil genellikle adi malzemeden yapılarak tekrar tekrar birilerinin geçim kaynağı haline getirilmiştir. Bu sarı çizgi meselesi ayrı bir istismar örneğidir. Sarı çizgiler mevsim şartları göz önünde bulundurularak yapılmıyor. Sakın yağmurlu günlerde üzerinden geçmeyin kayganlaşmayı önleyici maddeler konulmadığı için düşebilir bir yerlerinizi incitebilirsiniz.

Milletvekilimiz, Başbakanın yanıtlaması için Başbakana yazılı öneride bulunmuş Ankara'daki sarı çizgilerin durumuyla ilgili. İzmir Büyükşehir ve ilçe meclislerinde de başkanlara soru sorabilecek bir arkadaş var mı İzmirde’ki sarı çizgilerin durumları ne durumdadır. Kaldırımlar işgal edilmiş durumda dün yolda yürüyorum basma nede adam motor tamir dükkanı açmış. Birisi motorunu tamir etmiş ve bilerek ve isteyerek üzerime motor sürdü. Niye öyle diyorum? Adamlar şunu kaldırımda sürme diye uyarıyor. Adam diyor ki ya şuraya motorunu tamir ettirecekde getiriyor ettirmiyecekde getiriyor. Yani diyor ki ben buranın ağasıyım. Kimse benim ekmek teknemin yanına motor koymasın. Biz de hatırlatalım. Basmanedeki 1364 sokağın cadde tarafına sakın motorlarınızı park ettirmeyin. Adamın sokak ortasındaki tamirhanesini işgal etmeyin. Yahu arkadaşlar bizimle dalga geçmesinler. Sarı çizgileri yapan firma Ankara İstanbul ve İzmir aynı çürük malzemeleri veren bilinen şahıs değil mi?

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..