Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Sarı'm

Sarı'm
 

Sen ve Ben


Adını ''Sarı'' takmıştım
Biryantinli saçlarını
Konu yapardım dilimde hep.
Düşecek gibi yürüyüşün
Güldürürdü beni perde arkalarında
Ayakların dolanırdı beni görünce
Yüzün kızarır, mahçup olurdun
Yalnız yürürdün çoğu kez caddelerde
Ben de yalnızsam peşime düşer
Laf atmaya cesaret arardın adımlarından.
Gizli bakışlarınla
Beni bahçede görürsen eğer
Bilirdim birazdan sazı eline alıp
''Sevemedim kara gözlüm''ü çalacağını
Ben de inadına umursamaz görünür
Duymazmış gibi yapardım.
Farkındaydım
Haberlerini alıyordum
Bana versinler diye
Çocukların eline tutuşturduğun
O küçük mektuplardan;
Beni seviyordun.
Bense, niye bilmem
Aldırmıyordum.
Sen de kim oluyordun ki beni sevecek
Ne olduysa oldu işte
Duaların kabul oldu
Sen de benim için ''kim'' oldun.
Turuncu gömleğin
Gül kurusu ceketinle
Hele, hele ütüsüz pantolonun
Boyasız ayakkabılarınla
Alay eden ben;
Seni çok seven biri oldu.
Bazen hak etmesende sevilmeyi
Bazen nefret bile ettiysem de senden
Bitiremedik!
Bitmedi! .bitemedi.
''Aşk büyümezse küçülüyordur ''
Derler ya Sarı'm
Anlayacağın, aşkımız hep büyüdü
Sensiz yüreğim
Hep küçüldü
Küçüldü.

1997/Zonguldak
(Sevgililer gününe daha çok var ama ben bu günden bu şiiri eşime hediye ediyorum. Yazdığımı bilmiyor. İlk kez buradan okuyacak. NİCE YILLARA SARI'M)

 
Toplam blog
: 285
: 1333
Kayıt tarihi
: 09.12.06
 
 

Zonguldak doğumluyum. AÖF Mezunu olup, üç çocuk annesiyim. İki de torunum var. Şiir, doğa yürüyüş..