Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Sarı Mimozam

Sarı Mimozam
 

Geceyi gündüzü fark edersin.

Sarışınsın, güzel mi güzelsin.

Sana olan hasretim artık son deminde.

Rüyalarıma giriyorsun her gece.

Baharla birlikte geldin kalbime.

Öyle bir hayat verdin ki bana

Mimozam,

Bunu sözlerle sana anlatamam.

Kalbim sevginle, senin rengini aldı.

Sarı yüreğim,

Sarı Mimozam için atacak.

Kalbimde senin sevginle,

Sarı çiçekler açacak.

Yüreğime hoş geldin Mimozam.

Geçmişin siyah günlerini umursamadan,

Sarı sapsarı bir dünyamız olsun.

Sarı dünyamızda yarınlara,

Umutla bakalım.

Bizi kıskanmaktan, kısılsın sesleri bülbüllerin.

Dökülsün tüyleri kanaryaların.

Çatlasın Ağustos böcekleri ta göbeğinden.

Sana göz koyan, el süren olur diye korkuyorum.

Ben seni yanımdayken bile özlüyorum.

Sarı Mimozam, seni çok seviyorum...

Saadettin Güven

 
Toplam blog
: 109
: 587
Kayıt tarihi
: 01.10.10
 
 

01.06.1951 yilinda Sarköy/Güzelköy'de dogdum. Ilk ve orta ögrenimimi sirasiyla Güzelköy Ilkokulu, Mü..