Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

22 Ocak '11

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Sarıkamış (Harekatı) Faciası: ''Bir Dramın Öyküsü''

Sarıkamış (Harekatı) Faciası: ''Bir Dramın Öyküsü''
 

Sarıkamış sergisine büyük ilgi…

Türk Eğitim-Sen İstanbul 5 No’ lu Şubesinin Sarıkamış Faciasının 96. yıldönümünde, “Bir Dramın Öyküsü” konulu fotoğraf sergisiyle Sarıkamış şehitleri Büyükçekmece'de anıldı.

TBMM Başkanvekili Meral Akşener ve Büyükçekmece Belediye Başkanı Dr. Hasan Akgün’ün açılışını yaptığı sergide fotoğraf Sanatçısı ve Dağcı Bilgihan Ova’nın eserleri yer aldı.

Gençlere yakın tarihimizin çok iyi anlatılması gerektiğini dile getiren Büyükçekmece Belediye Başkanı Dr. Hasan Akgün bu tür sergilere önem verdiklerini dile getirdi.

13 yılda çektiği fotoğraflardan oluşan ve Sarıkamış’ın değerini ve önemini anlatmayı hedeflediğini dile getiren Sanatçı Ova; ”Bu benim 13. sergim. Çeşitli illerde daha öncede fotoğraflarımı sergiledim. Büyükçekmece Belediye Başkanın iyi bir akademisyen aynı zamanda doğa tutkunu olduğunu da biliyorum. Sergimize göstermiş olduğu ilgiden dolayı kendisine şükranlarımı sunarım” dedi.

Açılışa Türk Eğitim-Sen İstanbul’un temsilcileri, Büyükçekmece Belediyesi Başkan Yardımcıları, MHP Büyükçekmece İlçe Başkanı Alaattin Yavuz Güneş katıldı.

Sarıkamış şehitlerimizi rahmet ve saygıyla anıyoruz. :(

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..