Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '12

 
Kategori
Müzik
 

Sarıl bana - Benim şarkılarım

Sarıl bana - Benim şarkılarım
 

İnternet


Plastik bir dünyada ruhlarımızı satarken geçen günlerin içimizde bıraktığı izler sızlıyor. Biz sadece görmezden geliyoruz. Asla iyileşmiyorlar.

Ne zamanı durdurabilirsiniz, ne geriye dönebilirsiniz. Bu mümkün olsa bile hiçbir şey bıraktığınız yerde değildir… Gerçekleri görmek mi zor, yoksa onlarla yaşayabilmek mi?

Hayallerden uzaklaştıkça, her adımda, hayatın bambaşka bir şey olduğunu anlıyor insan. Her şeyi bırakıp gidebilirdik belki. Yapamadık… Yanlış zamanlarda yaratılmış olmasaydık, önceliklerimiz değişebilirdi belki. Günah dedikleri bu olmalı…

Çoğu zaman idare ediyorum ama kalan vakitlerde canımı yakıyor şu neye benzediğini tarif edemediğim sızı. Bu izlerden kurtulamayacağım biliyorum, öylece oldukları yerde kalacaklar.

Hayata boyun eğmeyi, bazı kapıları zorlamamayı öğreniyor, kabulleniyor insan. Ne zor ne ağır bir yük…

Kesikler değişiyorlar belki ama izleri silinmiyor.

Bu şarkı kanayan kesik izlerime pansuman gibi.  Kendi kendime oyunlarımın şarkısı işte. Ama öğrendim ki açılan yarayı ancak açan iyileştirebiliyor.

 http://dai.ly/Mt3SoO

Ellerinin ellerimde

Gözlerinin gözlerimde

Sözlerinin yüreğimde

Hala izi var

Haydi şimdi

Gir içeri

Yüzünde gülücüklerle

Sarıl bana

Yasla başını omzuma

Sev beni sev bu gece

Sarıl bana

Saçlarının yastığımda

Dudaklarının dudağımda

Ayaklarının sokağımda

Hala izi var

Haydi şimdi

Çık köşeden

Yüzünde gülücüklerle

Koş bana

Haydi şimdi

Çal kapımı

Başını yasla omzuma

Sarıl bana  

 

 

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..