Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '12

 
Kategori
Öykü
 

Sarılmak

Sarılmak
 

sarılmak


Sana sarıldığımda, sevgin yayılıyor damarlarıma, kanlanıp canlanıyorum, sanki huzurlu ormanlarda geziniyorum. Sarılmak güven veriyor bana, bütün güçlükleri aşmak geliyor içimden. Mutluluğumu dağlara denizlere haykırmak istiyorum. Sevginin en güzelini, lezzetini tadıyorum. Özlemini sarılarak gideriyorum. Korkularımdan, endişelerimden, özlemlerimden kurtuluyorum sevgilim. Sen de sarıl bana sımsıkı.

Sarılma ve dokunmanın gücü yaşanmış bir öykü ile ne güzel anlatılmış. Britanya’da meydana gelen ikilerin inanılmaz öyküsü. Doktorlar, dünyaya gelen ikizlerden birisinin yaşama şansı olmadığını belirterek, ikizleri ayrı, ayrı kuvözlere koyarlar. Kural tanımayan bir hemşire, yaşama şansı olmayan ikizi diğer sağlıklı kardeşinin yanına koyar. Sağlıklı olan bebek içgüdüsel bir hareketle, ölümü bekleyen kardeşine sarılır. Bu sarılışla, yaşamından ümit kesilen kardeşinin kalp atışları ve vücut ısı normale dönüyor. Britanya’daki minik bebek, “yaşamaz” denilen ikizine sarılarak hayat fonksiyonlarının normale dönmesini sağlıyor. Sizlerde sevdiklerinize sıkı, sıkı sarılınız. Sağlıklı yaşam dileklerimle.

 

NAHİDE ÇELEBİ 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..