Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sarımsaklı Puding

 

İşte böyle bir şey;

Tam kıvamında, ballı bir puding,

Derken, aniden,

Damağımda acı bir sarımsak aroması, kokusu cabası.

 

Bugün mutluyum,

Zinde başladım, 

Selâm verdim güneşe.

 

Tetikteyim yine de

Sabahtan akşama, akşamdan sabaha

İllâki, karışacak bir sarımsak

Neşeli gülüşümün arasına.

 

Yedi yirmidört mesut bir gün görmedim.

Kendim için değil yalnızca.

Yine siren sesleri caddede, yanıbaşımda

Kimler can çekişiyor yine?

Kimlerin ocağı yanmakta?

Kimler suç makinesi oldu? Ki, polis peşinde..

 

Çok gülen, çok ağlar, derler ya

Çok ağlayan da çok gülse bâri.

Kızıyorum, tanrıya.

 

Doğrudan cennette yaratsaydın,

Onca işi sarmasaydın başımıza.

Ne zorun vardı ki?

Biz, âdem evlâtlarıyla.

 

Kalmadı inancım,

Olsa ne olur? Olmasa da aynı terane..

 

Kızıyorum, tanrıya

Yeter artık, 

Üzme kullarını daha fazla!

Ne zorun var?

Biz, havva çocuklarıyla.

 

Mutlu olalım, 

Kesintisiz,

Her birimiz.

 

Yine aksini yapacaksın, buna ne şüphe

İstemek bizden,

Lütuf, ihsan senden.

Vermez isen!

Tanrı mı olur?

Her gün her gün üzenden.

 

Bol sarımsaklı puding gibi hayat,

Yesen de bu yemesen de..

 

 

 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..