Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '10

 
Kategori
Magazin
 

Sarkan İşler… Mine Vaganti… Yumuşak erkekler…

Sarkan İşler… Mine Vaganti… Yumuşak erkekler…
 

Ezel ve Behlül Resim milliyet com.tr magazin sayfasından alıntı


Ezel ve Behlül’e Ferzan Özpetek’ten cazip teklifler…

Bugün; Milliyet com.tr magazin turu sayfasında takıldım kaldım.

Belki de takılıp kalmak istedim.

Gözüm 2010 Dünya Futbol şampiyonasından başka bir şey görmemeye başlayınca…

Bir şüphedir sardı dört bir yanımı…

İnsanın kendini takip altına alması bir garip oluyor doğrusu.

Bilinçaltı ruhu bedeni bazen koruma altına alabiliyor galiba; ciddi hayati karar arifesinde; çıkmaz sokağa girmiş karar mekanizması: Aşikâr bir şekilde mola talep ettiğinde; yüzüne bakan olmayacağını bildiği için arka yollardan şansını deniyor.

Ben de o karar mekanizmasına bir şans verdim; magazin turu sayfasına daldım lâkin kafamı havalandırma imkânını yakalayamadım; aksine…

Türk asıllı; 3.Şubat 1959 İstanbul Doğumlu İtalyan yönetmen Ferzan Özpetek: Bizim medarı iftiharımız; genç kızların düşlerini süsleyen yakışıklı aktörlerimizle bir film çekmek için atılımlarda bulunmuş.

Teklifini yapmış lâkin filmin senaryosu henüz tamamlanmamış bu yüzden filmin çekimi 2011 yılına sarkmış.

Benim bildiğim senaryo hazırlandıktan sonra; karakterlere can verecek oyuncular seçilir.

Ferzan Özpetek’in şimdiye kadar yaptığı işlere şöyle bir göz attığımızda ve 15.Temmuz 2010 tarihinde vizyona girecek yeni filminin konusunu da incelediğimizde…

(Mine Vaganti- Maenner al Dente (özgün adı) Yumuşak Erkekler)

Homoseksüellik; homoseksüel yaşamlar, itiraflar…

Ferzan Özpetek’in mercek altına yatırdığı gündelik olaylar…

İtalyan Yönetmen: Belli ki bizim rüyaların prenslerini gözüne kestirmiş.

Filmin senaryosunu neden geciktirmiş?

Sakata gelmeyelim.

Rol icabı da olsa…

Olmaz!

Ferzan Özpetek: Bunu aklından çıkarsın!

Bizim düşlerin prensleri; prens veliahtlarımız…

Hafızalarda oldukları gibi kalsınlar.

Birbirlerini sevmeseler de olur.

Olur, çünkü onlar EZELİ rakip olarak kalacaklardır.

Aynı kareleri paylaşsalar da…

Şüpheler sardı dört bir yanımı…

Spor dalında aktif olmak ve sanat dallarında yer almak farklıdır.

Şüphe etmek yerine; salim bir kafayla düşünmek…

Ferzan Bey’e şans tanımak…

Senaryoyu beklemek…

Daha adilce olmaz mı?

Olur ama o zaman da bu yazı magazin kategorisine girmez kardeş!

30.Haziran 2010 Çarşamba

İnternetli Köyden

Alev Meisel

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..