Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Şarkı analizleri !

Şarkı analizleri !
 

Şarkılar


"Bir Kulunu Çok Sevdim O Beni Hiç Sevmiyor , Ömrümü Ona verdim, Benden Almak İstiyor : Şimdi bu ne

kadar sağlıksız ve üzücü bir durum,

1- Seni sevmeyen, istemeyen birinin üzerine bu kadar düşmek doğru mu? Bırak gitsin ,seni seven, enerjini  arttıran, uyumlu birini tercih et; ama hayır beni sevmeyen, bana eziyuet eden daha değerli ; bunu siyasi parti seçimlerinde de görüyoruz. Bize eziyet eden, bizi aşağılayan liderlere verilen oylar ....

2- Sen insan olarak, değerli değil misin? Senin öz saygın ve değerin yok mu? Seni istemeyen, sevmeyenin  peşinden gidip ,ona yalvarıyorsun?

3- Ömür bize verilen sınırlı bir zaman periodu, yazık değil mi seni sevmeyene harcıyorsun?

4- Enerjimizi olumlu yönde harcasak, yapılacak o kadar çok şey var ki !

5- Kula kulluk etmek insana yalnızca hayalkırıklığı, acı ve keder getirir. Acı ve keder de gelişmemizi, sağlıklı düşünmemizi kötü yönde etkiler.

Sana Sevdanın Yolları, Bana kurşunlar:

1- Sevda yollarında herkes yürümeli: kendimiz için istediğimiz güzellikleri,başkaları içinde istemeliyiz

2- Kendimize değer vermeliyiz...

Seni Bırakıpta gitmek Var ama Ah Bu şarkıların Gözü Kör Olsun:

Bu şarkıda şarkıların gücünü temsil ediyor (!)

Bir karara varmışsın, uygula, yoluna devam et, ama şarkılar nedeniyle içinde bulunduğun zor durmdan kurtulmayacak mısın ?

Yazıma son verirken ; Sev seni seveni dağda çoban ise, sevme seni sevmeyeni Mısır'a sultan ise.

Bırakalım bu kendimizi aşağılamayı,sevmemeyi, kendimizi ve yaradılanları sevelim ama bizi hırpalayıp, aşağılayanlara karşı da ezik değil, karalı ve güçlü olalım Bizi seven, değer veren, paylaşımcı insanlarla olalım, sağlığımızı -akıl ve beden - kimsenin bozmasına fırsat vermeyelim !!!

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..