Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '08

 
Kategori
Magazin
 

Şarkıcı Gülşen hanımın bacakları çarpıkmış!

Şarkıcı Gülşen hanımın bacakları çarpıkmış!
 

Şarkıcı Gülşen bir laf etmiş ama ne laf etmiş!

Ne mi demiş?

‘’Bacaklarım biraz çarpık ama mutluyum’’ cümlesine sarf etmiş.

Bence dalga geçmiş!

Niye mi?

Yahu arkadaş! Hürriyet foto galerisinde tüm bacaklı fotoğraflarını baktım, inceledim ama nedense çarpıklık bulamadım.

Acaba göremediğim kör noktalar var mı? diye sağdan, soldan, ön ve arka plandan bacaklarına dikkatlice baktım. Bırakın çarpıklığı tam aksine eski Grek uygarlığının kullandığı sütunlardan hiç farkı görülmüyor. Çok düzgün ve eğriliğin esamesi okunmuyor.

Olayı anladım ya da çözdüm.

Gülşen hanım, bacaklarının gündeme gelmesini istiyor. Çarpık diyor ama düzgünlüğüne anlatıyor, eğri diyor ama hoşluğunu söylüyor…

Ne demişler?

Erkek aslanın yelesine, dişi aslanın bacaklarına bakılırmış. Dişi aslan Gülşen hanım bacaklarıma bakın diyor herhalde…

Boşboğazı kazana atmışlar, bacaklarım dışarıda kaldı diye bağırmış! Hal böyle olunca Gülşen hanım da illa bacaklarım diye ortalığı yıkıyor.

Yahu anladın ki yanılmışsın ve baktığın bacak eğri ise gözünü de eğri tutarsın, işi halledersin…

Saygılarımla.

Ömer Özdamar/19 Ağustos 2008

 
Toplam blog
: 689
: 2433
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..