Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '11

 
Kategori
Magazin
 

Şarkıcı Hilal Cebeci ve izlenimlerim…

Şarkıcı Hilal Cebeci ve izlenimlerim…
 

 Hilal Hanımı, televizyon ekranlarında 2-3 defa dikkatlice izledim. Zaten Twitter sosyal medya üzerinden uzun süredir takip ediyorum. Bu arada internet üzerinden yayınlanan köşe yazılarını da okuyorum.

 Gelelim izlenimlerime…

 Kim ne derse desin; kadın bir kere dobra ve açık sözlü…

 Başka?

 İnsanoğlunun çoğunda görülen ego şişmesi bu kadında yoktur. Hatta eksik yanlarını, bilmediği konuları dürüstçe, mertçe, netçe söyleyebiliyor.

 Twitter sosyal medya üzerinde 500 bine yaklaşan takipçisi olması büyük başarıdır. Birisi çıkıp fotolarını söylemesin çünkü internette ne fotolar vardır…

 Mesela Esra-Ceyda kardeşler çok daha marjinal fotoları Twitter üzerinden yayınladılar ama 23 bin civarında takipçisi vardır. Demek oluyor ki, Hilal Hanımın başka özelliklere de mevcuttur, bundan dolayı bu kadar yüksek takipçi sayısına ulaşmıştır.

 Kadın hakikaten ruhsal olarak saf ve akıl olarak temizdir… Her ne düşünüyorsa, evirip çevirmeden direk söylüyor.

 Hep gülüyor ya da gülümsüyor, böylece pozitif duyguları evrene yaymaya çalışıyor.

 Ne derseniz deyin ama kadın bilgiye ve yaratıcılığa hem açtır hem de açıktır. O kadar naif ve özgüven yüksek ki bilmiyorsa, bilmiyorum diyebilme tavrını cesurca gösterebiliyor. Bu kadar ünlü olmuş bir kadının böyle davranması; onu daha sempatik, onu daha samimi, onu daha yakın yapmaktadır.

 Bence tüm olumlu yanlarını zirveye taşıyan bir özelliği var ki zaten günlerdir, aylardır ekranlara, yazılara, resimlere bu yüzden taşınıyor.

 Ne mi?

 Ben farklıyım diye kadın herkese meydan okuyor. Bu farklılığının hazzını da her an doyasıya yaşıyor.

 Olumsuz ya da negatif yanları yok mu? Eğer art niyetli değilsen her insanda olduğu kadar vardır ama olumlu yanı o kadar baskın ki olumsuzlukların üzerine kalın bir tül çekiliyor ve görülemiyor.

 İster kızın, ister kızmayın ama ben bu kadını takdir ediyorum. NOKTA:)

 
Toplam blog
: 689
: 2433
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..