Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

10 Aralık '07

 
Kategori
Müzik
 

Şarkıcılar

Şarkıcılar
 

eskiler unutulur mu hiç,,,,,


Ben şu an orta yaşın en güzel zamanını yaşayan, yaşamasını çok seven kaliteli yaşamı terih eden, kendime görede iyi ve mutlu yaşayan bir bayanım.
Sizlerle bu gün biraz Müzik konusundan söz etmek istiyorum ve bunları sizlerle paylaşmak istiyorum.

Sanırsam orta yaş grubu eski sanatçılardan bir Müzeyyen Senar'ı, bir Hamiyet Yüceses'i, bir Safiye Ayla'yı, daha ilerilerden Neşe Karaböcek'i, Mediha Şen'i, Seçil Heper'i, Ahmet Özhan'ı vs vs... gibi sanatçıları tanırsınız.

Bunları yeni nesil hiç bilmiyor tanımıyor ve bilmeyecekler de. Bizim nesil onların şarkılarıyla büyüdü, duygu ise duyguyu aldı, hissi hissetti, aşkı yaşadı, güzellikleri sevdi ve doydu, şarkıyı, efendi efendi dinledik, düşünerek, oturarak, hissederek, duyarak dinlerdik şarkıları.

Şimdiki nesile bakıyorumda müzik konusunda tabiki, başka konularını konuşmuyorum şu an. Benim isimlerini yeni duyduğum müzik tarzlarından müzik dinliyorlar ve mutlu oluyorlar. Müzik dedikleri şey gürültülü çalan bir ses ama onlar, buna müzik diyor. Onlarıda anlamak istiyorum ama galiba zevklerimiz çatışıyor, herşeyde olduğu gibi, onlar bu bizim dinlediğimiz, canım müzikleri hiç dinlemedikleri için, dinleselerde hoşlarına gitmez anlamazlar, şimdiki gürültülü müzik ile, çok mutlu onlar.

Ben Türk Sanat Müziğini çok seven biri olarak bu duruma üzülüyorum tabi ama, gençlere de bu şarkıları dinleyin bak çok güzel, tam sanat eserleri, sizinkilerden çok daha güzel diyemiyorum, desemde dinlemezler çünkü, gülerler belkide, bu teyze ne diyor derler.

Ben o şarkıları dinlerken duyduğum o güzel hisleri onlara anlatamam ki,
o yüzden herkez kendi müziğini dinlesin, diyorum...

Ya işte böyle bu günde böyle bir duyguyu paylaşmak istedim sizlerle. Hepinize mutlu sağlıklı huzurlu günler diliyorum.

Sevgiyle kalın.......

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...