Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '19

 
Kategori
Şiir
 

Şarkılar Seni Söylerken

Bugün ismin geçti şarkıların birinde
Durdum, dinledim biraz
Sanki saklanmış gibi nağmelerin içinde
Güldüm, söyledim biraz...

Ben yazsam yazamazdım o içli dizeleri
Küstüm, üzüldüm biraz
Yokluğuna adanmış karanlık geceleri
Andım, düşündüm biraz...

Adınla özdeş olan içimde çılgın gönül
Yandım bağırdım biraz
Yaşıyor şarkılarda, ister ağla ister gül
Kızdım çağırdım biraz...

Yazmışlar güftelere çok bilinen adını
Sustum dinledim biraz
Yaralı yüreğimin, ömrümün zor kadını
Seni andım, ağladım biraz...

S.Öztürk

 

 
Toplam blog
: 25
: 78
Kayıt tarihi
: 29.11.18
 
 

Şiiri tiyatroyu Hayvanları ve doğayı seven bir garip adem baba...Dostluğun ve sevginin en büyük g..