Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '10

 
Kategori
Deneme
 

Şarkılarda Aşk

Şarkılarda Aşk
 

...


Ben sende ülkemi sevdim, hüzün dolu yağmurları, mor kanatlı turnaları...

Ben sende rüzgarı sevdim, alıp götüren yılları, saklı kalan umutları...

Ağladığım günlerde seni özledim, yağmur oldun aktın gönlüme özlemin her damlada işledi yüreğime. Rüzgarın saçlarını dağıtışını özledim, senle ve senden uzakta geçen her bir güne şükrettim, hayallerimi yeşerttim içini doldurduğun yüreğimde...

Hissedince sana vurulduğumu, anladım ne kadar yorulduğumu

sakinleştiğimi durulduğumu, denize dökülen bir pınar gibi...

yıllar önceydi gözlerine kapıldığım, kalbim hızla çarptığında anlamıştım. Ömrüm adanmıştı sana adeta, duruldum, sadece sen vardın gözlerimde...

Unuttuğum her duyguya çiçek açtırdın, baharım oldun, umudum oldun her sabahıma. Korktuğum yollara cesaret, atamadığım adımlara umut oldun. Yaşlanmaktan korkmadım seninle.

Bazen kırıldım, bazen vücüdumdan bir parça gibi eksikliğini hissettim yokluğunda. Uzaklığında küfrettim ayrılıklara ama özlemekten hiç sıkılmadım seni...

Alev alev yandığım doğru , küllerimden doğar mıyım sana doğru,

kendimi arıyorken, olmaktan korktuğum yerdeyim, sendeyim... Al beni ne yaparsan yap...

Hiç bilmediğim bir ben çıktı senden sonra, durduğu yerde ağlayan, şarkılara anılar yükleyip, güzel her kokuda seni anımsayan.

Hiç kimsenin yağmurun bile, böyle küçük elleri yoktu

Bütün güllerden derin, bir sesi var gözlerinin...

Ellerinde hayata bağlandım, geleceğe hayalim oldun. İyi ki varsın iyi ki oldun.

*** Şarkılar aşka, aşklar da şarkılara ilhamdır. Nurettin Rençber, Sezen Aksu, Feridun Düzağaç, Yeni Türkü ve niceleri... Gençliğimizin, aşklarımızın, platoniklerimizin en önemli arka fonları... Teşekkürler

 
Toplam blog
: 70
: 1093
Kayıt tarihi
: 27.01.08
 
 

Çok da eskilerde olmayan bir tarihte doğdu. Kulağına ismini fısıldadılar: İsmail. İsmini büyüyünc..