Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '09

 
Kategori
Deneme
 

Şarkılardan fal tuttum-2

Şarkılardan fal tuttum-2
 

internetten...


Tatilden döndüğümden beri masamda biriken işleri bitirmeye çalışmaktan ve toplantılara yetişmeye çalışmaktan okadar bunaldımki "bana yeni bir tatil lazımmm"...Bu yoğunlukta insan müzik dinlemeye bile fırsat bulamıyormuş, öğrendim. Sabah işe giderken ve akşam dönerken arabada radyoyu açıyorum, ancak ozaman dinleyebiliyorum. Nedense tatilden döndüğümden beri radyoyu her açtığımda bu şarkı çalıyor ve beni acayip motive ediyor. Hatta arabanın içinde bağıra çağıra şarkıya eşlik ediyorum ve müthiş keyif alıyorum. Şuan bana gereken sözler bunlar. Ah Sertap Erener ne güzel söylemişsin. Yüreğine sağlık. Trafikte araba kullanan ve bağıra çağıra şarkı söyleyen bir bayan görürseniz bilinki o benim...Ve eminim güzel günler beni bekliyor... :)

"bu sene iyi geçmedi söylemem lazım.
kader beni seçmedi ama görmemem lazım.
belki birden bire yeniden başlamam gerek,
eskiden taptığımı bugün taşlamam gerek.
günler güzel geçmedi unutmam lazım
asıp yüzümü kalmışım
azıcık kırıtmam lazım... :)
hep içime atmışım anlatmam gerek
hepsini bir kazana atıp kaynatmam gerek
yeni bir aşk
yeni bir iş
yine gülecek bir neden lazım.
yeni bir haber
yeni bir kader
bunlar için bana şans lazım...
yeni bir duruş
yeni dokunuş
tek tek keşfetmem lazım...
yeni bir hayat
gerisi bayat,
ahh kendime yeni bir ben lazım....
ahh kendime yeni bir neden lazım..."

Kim ne derse desin ben şarkılardan fal tutmaya ve çıkan sonuçlara inanmaya devam edeceğim. Size de tavsiye ederim. Hatta mümkünse tuttuğunuz şarkı falının sonucunu bana yazın. Belki yorumlarım ve yorumum tutar...
Kim bilir ;)
 
Toplam blog
: 26
: 846
Kayıt tarihi
: 19.10.08
 
 

77 yılında Adana' da doğdum. Üniversite, lise, ortaokul ve ilkokulu Adana' da okudum. Şimdi de Adana..