Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '08

 
Kategori
Müzik
 

Şarkılardan fal tuttum

Şarkılardan fal tuttum
 

Şarkılar... hayatımız da ne kadar öenmli bir yere sahip öyle. yoğun bir çalışma ortamındayız, onca gürültü patırtının arasından radyodan bir melodi yükseliyor birden yüreğim sevinçle doluyor.
Bir şarkıda ki "ah bu şarkıların gözü kör olsun" demiyorum ben gözü görsün kulağı duysun dokunsun yüreğimize gönül telimize. Yaşam sevinci ile dolsun dört yanımız. Mutlu ediyor beni o nağmeler.
Sevdik, şarkılar tuttuk kendimize sevdiceğimize;

Gözlerinin içine başka hayal girmesin
Bana ait çizgiler dikkat et silinmesin

Bu şarkı ile bir ihtarname çektik inceden. Özledik;

Her gece yollar da gözledim seni
İnan ki gönülden özledim seni
ile bir duygumuzu belli ettik. Kıskandık;

Saçın yüzüne değse tenini kıskanırım
Birine söz söylesen tenini kıskanırım
diyerek dar ettik dünyayı. Tehdit de ederiz inceden;

Dilerim tanrıdan ki sana açık kucaklar
Bir daha kapanmadan kara toprakla dolsun
(tövbe Allahım ben böyle bir dilek dilemem) Kızar gider sevgili ardından yalvarırız;
Gitme sana muhtacım gözümde nursun başım da tacım
Beni öldür öyle git yaşamak için senin sevgine muhtacım!..

Bir tövbe daha yaradan ne kadar ömür biçti ise yaşayacağız genciz güzeliz valla. Bakarız gelen giden yok bu sefer belki rüzgar götürür belli mi olur diye;

Bir rüzgardır gelir geçer sanmıştım
Meğer başım da esen kasırgaymış sevgilim
... e aklın nerede idi bırakıp gider iken hııı? Ümitsilik dolu di,zgin gider iken sözler daha bir hüzünlenir;

Günlerdir içime çöktü ayrılık
Böyle boynu büküp duruşum ondan
Yağacak bir bulut gibiyim
Böyle ağlamaklı duruşum ondan...

İyice ümitler suya düşer daha bir duygu duygu sağanağına dönüşür şarkılar;

Duydum ki unutmuşsun gözlerimin rengini
Yazık olmuş o gözlerden sana akan yaşlara.

Al mektuplarını(mail olmalı artık bunlar) ver maillerimi. Olmadı hediyesi nur topu gibi bir virüs yollasam göçse bilgisayarın kimse ile konuşamasın.

Artık adı sevgili değil de zalim kadın olmuştur;

nereden sevdim o zalim kadını
Bana zehretti bu hayatın tadını...
Sonra unuturuz herşeyi;

bir ilkbahar sabahı ile yepyeni aşklara yelken açarız...)

Ve bu hikaye uzar gider şarkılardan fal tutarak inci dizerek bu günü de kurtardık sevgi ile kalın efendim. Yazmaya yazmaya körleşmişim. Şöyle kendimi bir revizyona soksam iyi olacak. mutlu şarkılar da buluşalım.







 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..