Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Şarkılarla yaşam! Peki şarkılar da mı yalan?

Şarkılarla yaşam! Peki şarkılar da mı yalan?
 

dinle hepsinde senden var ama az ama çok


Şarkılar, şarkılar onlar değil midir bize hayatı anlatan ya da bizi hayata anlatan. kalbimizin en derinlerinden gelen sözler kalbimizin sesi değil midirler? Şarkılar değil midir yeri geldiğin de bağıra bağıra söylediğimiz yeri geldiğinde bir duvar dibinde ya da bir yorgan altında ağlaya ağlaya fısıldadığımız. bizi bize anlatan derdimizi tasamızı taşıyan da onlar değil midir yada neşemizi katlayan...

Öneğin şuan dinlediğim şarkıda öylesine doğru sözler var ki mesela bu;

"eller günahkar diller günahkar bir çağ yangını bu bütün dünya günahkar masum değiliz hiç birimiz"

Bunu yazanda insan biz dinleyenlerde ancak bir gerçek bu kadar çok işler insana maalesef ki bu sözlerde gerçek...

Mesela son zamanlarda en çok dinlediğim sanatçı CEM ADRİYAN kendimi onun şarkılarından alamıyorum bu bedbinliğimi arttırıyor biliyorum ama ne yapıyım hayatın şuan getirdiğiyle onu dinliyorum. örneğin iki üç hafta öncesine kadar hep neşeli şarkılar dinlerdim TESLA gibi AYŞE SARAN gibi İRON MAİDEN gibi ama birde gelin şimdi görün ...

İşte size CEM ADRİYAN’ ın şarkılarından parçalar;

"Umut şimdi hiç duymayan bir çocuğu dünyanın en güzel şarkısını söylemek gibi anlamsız"

"Tanrı aslında sever hepimizi"     

"Her kes gider mi her şey biter mi söyle bana küçük adam herkes gider mi"
-----------------

Rüzgar eserken yapraklar dökülür
O berrak yüzünden bir damla süzülür
Bu ayrılık, bu ayrılık kalbindeki en büyük yaradır artık

Ve güneş batarken, çocuklar uyurken
Baş uçumda bekleyen yorgun bir melektir
Ve her gece sabret diye
Saçlarımda dolaşan tanrının elleridir
--------------

Çocuk

Her vedanın ardında bir bekleyeni vardır kimsenin bilmediği

Ve her gözyaşının altında bir dua kimsenin duymadığı

Çevir gökyüzüne başını

Bakma arkana

Daha sert basa basa, daha güçlü

Anlat bu kara şehrin yollarına ak adımlarınla

Gitmek yenilmek değil kazanmak da

Gitmek gitmektir işte

Hepsi bu

------

Çocuk

Sil yüzünden tüm yalanlarını bu şehrin

Topla kalbini cadde cadde, sokak sokak

Kazı ayak izlerini birer birer kıyı kaldırımlarından

Bakma yüzlerine hiç, görme onları

Çocuk, Bu kez ağlama. Bu kez Git

-----------------

Bunlar sadece bir kısmı daha niceleri var böyle bedbinliğimi arttıran bedbahtlığıma sövdüren, şarkılar hayatımız biz onlarla varız...

Son olarak ablama bir şarkıyla hitap etmek istiyorum... onun sayesinde yazabiliyorken ona değinmeden bir yazıyı bitirmek olmaz dimi ...
---------------------

Ömrümce hep adım adım

Her yerde seni aradım

Ben kalbimden başka yerde inan seni bulamadım

Kenarlarda köşelerde kadehlerde şişelerde

Ben kalbimden başka yerde inan seni bulamadım

--------------------

Herkese sevgi ve saygılarımla biz insanlar acıların sanatçıları neşelerin işçileriyiz gülmek zordur ağlamak kolay biz hep kolay olana kaçarız sonrada suçu şarkılara atarız .... ah şu şarkıların gözü kör olsun.

Bu şiirimi şarkılar için yazdım umarım beğenirsiniz;

-----------------

Meğer şarkılar nede güzel imiş.

Bilmezdim,

Eşim dostum akrabam onlar.

Bilmezdim,

Canıma can katan onlar.
----------------------


M. Semih KURU

31.03.2013

Kullar/Kocaeli

 
Toplam blog
: 75
: 309
Kayıt tarihi
: 26.01.13
 
 

" Terra : Yeni Dünya " kitabı yazarı... Bilim kurgu hayranı ... ..