Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '07

 
Kategori
Dünya
 

Sarkozy tatilde...

Sarkozy tatilde...
 

“Fransa Cumhurbaşkanı Nicolas Sarkozy'nin basının fazlaca önünde yeni kız arkadaşı Carla Bruni ile yaptığı Mısır gezisi, muhalefetin eleştirilerine yol açtı.”

Bir ülkenin cumhurbaşkanı sevgilisini alıp tatile çıkıyor. Elele pozlar veriyorlar. Muhalefet tabii ki eleştiriyor. Sarkozy’nin Türklere karşı tutumundan dolayı onu sevmiyor olabilirsiniz, ben de hoşlanmıyorum. Ama sadece habere konu olan özelliğinden bahsediyorum.

Adamı sevmiyorum lakin, yaptığı şey çok insansa bir şey değil mi? Yani bir çok politikacının yaptığı gibi gizli saklı, kapalı kapılar ardında kaçamaklar yapacağına, almış yanına sevgilisini geziyor. Sırf bu yönüyle bana sempatik gelmeye başladı. 52 yaşında, bekâr bir erkek. Cumhurbaşkanı oldu diye herhalde rahip hayatı yaşamayacak.

Bence muhalefete ters gelen de bu? Ne yaparsa yapsın ama biz bilmeyelim, birkaç yıl sonra kadının biri çıksın, itiraflarda bulunsun, skandal patlasın. İstedikleri bu olsa gerek.

Ben tuttum bu Sarkozy’yi. Ya siz? Böyle bir cumhurbaşkanınız olsun ister miydiniz?

Tam da Abdullah Gül gibi türbanlı eşi olan, muhafazakâr bir cumhurbaşkanımız varken, bu soru sorulur mu? Sorulmaz aslında...
Haber ve resim :http://www.cnnturk.com

 
Toplam blog
: 111
: 5210
Kayıt tarihi
: 11.12.07
 
 

1997 yılında öğretmenliğe başlamış bir mühendisim. Bir oğlum var. Çocukları ve yaşamı seviyorum. ..