Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sarma için fıstık topladım bahçeden :)

Sarma için fıstık topladım bahçeden :)
 

Geçen arkadaşımla öğle saatinde yemeğe gidiyoruz, bahçedeyiz.

Durdu ''aaa fıstıklar'' dedi

Bahçede fıstık çamları var.

Yere dökmüş fıstıklarını.

Biraz giderken biraz gelirken topladık.

''Sarma yapayım'' diye geçiriyordum aklımdan zaten.

İyi oldu tabii :)

Önce çalıştığım yerde de vardı bahçede fıstık çamları.

Yere döküldüğünü, topladığımızı hatırlamıyorum.

Zamanı gelince birkaç kişi gelir, ağaca çıkar, ellerindeki özel yapılmış sopalarla kozalakları düşürür, aşağıda bekleyen arkadaşları da toplardı düşenleri.

Bayağı çıkardı demek ki, ekip olarak çalışırdı onlar.

Buradaki ağaçların cinsi farklı sanırım.

Neyse ne :)

Fıstıkları toplamak için ağaca çıkmak zorunda değiliz ya, ona bakarım :)

Hergün bir avuç topluyorum şimdi :)

Kabuklarını kırıyorum eve gidince.

Sarma yapamadım henüz :)

Yiyorum kırdıklarımı :)

Birikmiyor :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..