Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '08

 
Kategori
Müzik
 

Saro-o gece

Saro-o gece
 

albüm kapağı


Sizlere bir albümden söz etmek istiyorum. Kimi zaman çok başarılı yapımlar üretiliyor ve gündemdeki isimlerden kaplanan piyasada yüzeye çıkmaya fırsat bulamadan zamanla kaybolup gidiveriyor. Öyle olmamasını çok istiyorum. Radyolar sık sık çalsın, albüm satışları artsın, bol bol dinlensin hatta indirilsin istiyorum.

Kısa bir süre önce Taksim Sed Otel'in Terrase Restaurant'ında bayıla bayıla izlediğim Saro Seçikyan'ın albümü çıktığını duyduğumda hiç vakit kaybetmeden gidip aldım. Çok başarılı bir çalışma olduğuna şüphem yoktu. Tahmin ettiğimden de iyi on parça ile Saro en çok dinlediğim cdler kategorisinde birinci sırada yerini aldı, uzun süre de yerini koruyacağa benziyor. 17 yıllık sahne geçmişi olan Saro birçok besteye ve şarkı sözüne imzasını atmış. Favorim Tek Kanatlı Sevda ama diğerlerini de dinlemeye doyamıyorum. Funda Arar ile düeti Akşamüstü ve Tahta Ev vurucu parçalar arasında. Hele bir de Tanju Okan'ın Hasret parçasının yorumlanması var ki mutlaka dinlemelisiniz.

Tüm müzikseverlere şiddetle tavsiye olunur.

 
Toplam blog
: 60
: 1208
Kayıt tarihi
: 11.06.07
 
 

Memnun oldum... Ben de Didem :) İstanbul'da yaşıyorum. İstanbul'da yaşamayı seviyorum. Yoğun yaşam t..