Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '14

 
Kategori
Şiir
 

Şaşırıyorum gülüşüne

Şaşırıyorum gülüşüne
 

Şaşırıyorum gülüşüne

Her şey Arapsaçına dönmüş iken

Yüreğimde bıraktığın acılar taptaze diken iken

Şaşırıyorum gülüşüne

 

Sen bir köşede ben ayrı bir kıyı köşede

Ben ise seni kazanmak için mücadelede

Birbirimize uzak durmanın ıstırabındayım bir hamlende

Hala şaşırıyorum gülüşüne

 

Sen mi tılsımlı bir uykudasın

Ben mi karabasan rüyalar görüyorum

Dökülüyor hislerim uzaklığında yaprak yaprak

Hala şaşırıyorum gülüşüne

 

Biten aşk şarkımızın külleri etrafımızda

Rüyasını gördüğüm hasret sancısı yanımızda

Bir şeyler söylemiyor mu gözyaşlarım avuçlarında

İnan hala şaşırıyorum gülüşüne

 

Mehmet Aluç

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..