Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '10

 
Kategori
Ramazan
 

Şaşırmamamam gerektiğini daha iyi anladım

İstanbul'da Ramazan ayında en yoğun aktivitelerin yaşandığı yer bilindiği üzere Sultanahmet olmuştur senelerden beri... Beyazıt ise bu seneden itibaren Sultanahmet'de olan Razaman eğlencelerinin yaşanacağı yeni bir bölge olarak seçilmiş ve tüm ramazan etkinlikleri ve ramazan panayırları buraya kurulmuş... Toplumumuz için çok değerli olan bu etkinlikler sosyal yakınlaşmaları arttırdığı için çok faydalı olmaktadır.... Bende İstanbul dışından gelen çok değerli bir arkadaşımı böyle bir ortamda ağırlamak istedim ve rotamı Beyazıt Ramazan etkinliklerine çevirdim... Birşeyler yemek için kurulan bir çadıra yaklaştık ve siparişlerimiz verdik... İçecek için alternatifler sorduğumuz da COLA TURKA dışında bu panayır alanında colalı içeceklerin yasak olduğunu sadece bu markanın satılabileceğini öğrendik!!!!!... Bu etkinlikleri düzenleyenlerin bakışı açısı ve zihniyetlerini bilen biri olarak aslında çok şaşırmamamam gereken bu durum yinede bana bir şok etkisi yarattı!!!!... Herşeyin her markanın bir alternatifi varken bu ürünün alternatiflerinin bu panayır alanına sokulmaması yasaklanması mantığını yorumlarınıza bırakıyorum...

Saygılarımla

 
Toplam blog
: 4
: 1822
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Ben Mustafa ÖZER. 1975 doğumluyum. Maden Yüksek Mühendisi olarak İstanbul Teknik Üniversitesi, Maden..