Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '13

 
Kategori
Şiir
 

Şaşıyorum ben

Gittiğin yollara hüzünle baktım.

Bırakıp gittin ya, şaşıyorum ben

Senli hatıraları, nefretle yaktım.

Bin bir umut ile yaşıyorum ben.

 

Bülbüller ötmüyor, şiirler sustu.

Mutluluk uzakta, bak! bana küstü.

Anladım kör talih, yüzünü astı

Bin bir umut ile yaşıyorum ben.

 

Senle gezdiğimiz, yerlerde gezip

Sana özlem dolu, şiirler yazıp

Aşkın hasretiyle. Kendime kızıp.

Bin bir umut ile yaşıyorum ben.

 

Çaldığım kapılar, hep özlem dolu

Dönüşsüz seçtin ya, gittiğin yolu.

Dönecektir diyor, falcının falı

Bir bir umut ile yaşıyorum ben.

 

Bak yürekte elem, kalbimde acı.

Terk etmeye yetmez, Birdal’ın gücü.

Bana yüklense de, hasretin suçu.

Bin bir umut ile yaşıyorum ben.

 

Mutluluk yok bana senden uzakta.

Sesin kulağımda, ismin dudakta.

Böyle senden ayrı, yaşam tuzak da!

Nefes aldığıma, şaşıyorum ben!

 

 

                      Birdal Can TÜFEKÇİ

                          12.6.2013

                            22,45

.

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..