Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '08

 
Kategori
Blog
 

Şaşkınım!

Şaşkınım!
 

Foto: Nejla Uyar


Abla beni buralara getirdin ama neye uğradığımı şaşırdım.Ortalık hallaç pamuğuna dönmüş!!!

Sus!!! sakın bir daha pamuk mamuk deme.Tüm bu olanlar ondan dolayı oluyor zaten.Mazallah sende karışır gidersin bu gümbürtüye.

Neden ki abla devlet pamuk rekoltesini düşük mü açıkladı da onu tartışıyorlar?

Yok senin düşündüğün pamuk değil bu.Orhan Pamuk'u duydun mu hiç?

Orhan bizim mahalleden arkadaşım, pamuk da bizim oraların geçim kaynağıdır.Orhan ile pamuk bilmişliğim bu kadardır.Ha bir de pamuk yatağı pek severim uzandım mı Naciyemle şöyleeee ne ağrım kalır ne yorgunluğum.

Gevezeliği bırak da dinle o zaman bak.Orhan Pamuk büyük bir adamdır.Eserleri sadece bizim ülkemizde değil bir çok ülkede de yabancı dillere çevrilerek büyük ilgi görmektedir.Ayriyeten Nobel Edebiyat ödülü alan ilk Türk'tür. Bir dönem yaptığı bir açıklamayla olumsuz olaylar yaşanmasına sebep olmuştur ve bu durum Orhan Pamuk'çular ve olmayanlar şeklinde ikiye ayrılmasına neden olmuştur.O nu sevenler&sevmeyenler, anlayanlar&anlamayanlar, okuyanlar& okumayanlar şeklinde de bu gruplaşmalar çoğalmıştır.

eee abla şimdi bu adam miras neyim mi bıraktı da onu mu paylaşamıyorlar.

Yok hüsom dedim ya Orhan Pamuk'u okuyup anlayanlar& hem okumayıp hem de anlamayanlar çıktı ortaya diye...Bir grup Onu okumanın bir ayrıcalık olduğunu anlatmaya çalışıyor, diğer bir grupta aynı şekilde Onu okumamayı bir ayrıcalık kabul edip bunu tartışmaya çalışıyorlar.
Hepsi bu.Tartışırken de dozunu abartıyorlar.

Bizim toplumumuz tartışmayı kavga olarak algıladığından ve uyguladığından etik kurallar çerçevesi dışına çıkılıp genelde bu noktaya kadar gelinebiliyor.Ya bak hüso hiç yok yerden beni de bu polemiğin içine sokacaksın.

Yok abla yok sen bana anlattın kimseler üzerine birşey alınmaz.Ya abla sizler burada kaç kişisiniz ki.

Şu an tam bilmiyorum ama Üçbinin üzerindeyiz sanırım.

Ablacım naçizane ben şöyle düşünüyorum.

Esatağfurullah Hüso...

Şimdi bunca insanın aynı fikirde olmasının mümkünü var mıdır.Üçbin küsür kişinin içinde okuyan da çıkacak okumayan da, anlayan da çıkacak anlamayan da.Allahım yarabbim ben de ortada paylaşılamayan ne var dediydim. Ne demişler ''Kimi anasını sever, kimi kızını''

Sen bile anladın Hüso da inşallah bizimkiler de anlayacaklar.Hüso bu arada sende de ne güngörmedik laflar var yahu...

Rahmetli anamın lafıydı...Bi konuda anlaşamayan insan oldu mu pek söylerdi.Bak şimdi ben kendi sıkıntılarımı unuttum olanlara kafa yormaktan.

Öyle terapi burası terapi, olanları okuyacağım takip edeceğim derken ne dert kalıyor ne kasavet...

Hee valla...Abla ben sana bi çay doldurayım, bir de Andrea Boccelli'nin Con Te Partiro' sunun sidisini takalım şöylee kafa dinleyelim karşılıklı...

eee hadi madem:))

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..