Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '08

 
Kategori
Sağlık
 

Şaşkınlık içindeyim…

Şaşkınlık içindeyim…
 

Eşrefpaşa Hastanesi


Şaşkınlık içindeyim…

Sevgili dostum Mustafa Mutluyu ziyarete gittim. Kendisi Kalp rahatsızlığından yatıyor. Allah şifa versin, bir an evvel klavyesinin başına dönsün. Giderken düşünüyorum. Eşref paşa Hastanesinde yatıyor. Hiç gitmedim. İnşallah kolay bulurum. Hastane hakkında tek bildiğim, belediye hastanesi olması. Birde hiçbir sosyal güvencesi olmayanlara bile bakması.

Hastanenin önüne gelince şöyle bir baktım. Bahçe içinde epey büyük bir yerleşke. Ağaçlık sakin bir yere benziyor. Bahçe kapısından girişte kibarve güler yüzlü bir güvenlik görevlisine Mustafa beye nasıl ulaşacağımı soruyorum. Bir kolumdan tutup götürmediği kalıyor. Binaya girince şaşkınlığım artıyor. Her yer tertemiz. Duvarda sus işareti yapan kadın resmi yok ama sessizlik binaya egemen. Duvarlar kapılar tertemiz. Kendi ayak sesimi dinleyerek, Kardiyoloji bölümüne geliyorum. Yüzünde sıcacık ve içten gülümseme ile bana bakan sekretere danışıyorum. – 140 no. lu oda diyor, daha birgülümseyerek. Odaya giriyorum, modern, sade, temiz beş yataklı bir oda. Duvarda büyük ekran bir tv. asılı.

Mustafa kardeşim kitabına dalmış, beni görünce kucaklaşıyoruz. Önce kısaca hastalığından konuşuyoruz. Sonra koyu bir sohbete dalıyoruz. Bir MB yazarları derneği kurabilirmiyiz, birbirimize ve yakın, uzak çevremize nasıl faydalı olabiliriz diye kafa yoruyoruz. Bir saat zaman uçup gidiyor. Görevlinin akşam diyet yemek yiyecekleri yazmaya gelmesi, sanki biten ziyaret saatinin kibarca hatırlatılması gibi. Arada kullandığım tuvalet tertemiz. Mustafa Bey “saatte bir temizleniyor” diyor. Birlikte dışarı kantine bir çay içmeye çıkıyoruz. Kantin uzun yol otobüslerinin uğradığı şık uğrakyerleri gibi. Çaylarımızı alıp, loca biçimi yapılmış suni deri oturma yerlerinden birinde sohbete devam ediyoruz.

Sohbet güzel ama ben, hasta ziyaretini biraz uzattığımı düşünüyorum. Kalkıyoruz.

Girişte görevlinin güler yüzlülüğünden çok şaşırdığım için fark etmemişim bahçe bakımlı ve tertemiz. Görevliye teşekkür ederek çıkıyorum.

Ancak dışarı çıkınca bu güzel hastane için İzmir Büyük Şehir Belediyesine, Sayın Baştabibe ve Sayın Yardımcısına, tüm çalışanlarına teşekkür etmek aklıma geliyor. Esen kalın.

 
Toplam blog
: 1508
: 1688
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

Yetmişiki yaşında iki çocuk ve iki torun sahibi bir erkeğim.. Lise mezunuyum. Uzun yıllar esnaflı..