Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '12

 
Kategori
Deneme
 

Şaşkınlık

Bir yerde okumuştum aşağıdaki paragrafı, hoşuma gitmişti. Şöyleydi:

“Büyük İspanyol mistik ve rahip Haçlı John şöyle yazmıştı: “ Bir kuşu bağlayan şeyin iplik ya da zincir olması fark etmez; kuş yine de uçamaz.” Sizi bağlayan şey ne? Sizi hayatta uçmaktan alıkoyan şey ne?”

Benimkileri her geçen gün fark ediyorum ve dengeye getirmek, yapamazsam kurtulmak için çaba harcıyorum. Son nefesime kadar da bu çabaların süreceğini biliyorum. Bugünüme şükürler olsun!

Bir ayı aştı saçlarımı kazıttığım, fakat daha henüz görmeyenler de olduğu için tepkiler sürüyor. Olumlu- olumsuz bir sürü şey söylendi ve söylenmeye de devam edecek. Doğaldır. Ben kendim bile aynaya her baktığımda görüntüme değişik tepkiler verirken dışardakilerin değişik tepkileri çok doğal. Bu doğal tepkilerden biriyle bu sabah yürüyüşümde karşılaştım. Bir insan şaşkınlık duygusunu bu kadar rahat yaşar, aynı anda adlandırır ve bir o kadar dürüstlükle, içtenlikle, incelikle karşı tarafla paylaşır mı? Evet, yapabilirmiş. Arkadaşım aynen böyle yaptı.

Ayrıldıktan sonra şaşkınlık sırası bana geldi. Çünkü ben “ şaşkınlık” duygusunu yaşamayalı çok uzun süre oluyor. Sanırım bunu kanıksadımda. Unuttuğum bir duyguyu tekrar anımsadım. Ne büyük zenginlikmiş aslında insanın merakını kamçılayan. Düşünseniz ya, her yeni güne acaba bugün ne ile karşılaşacağım şeklinde başlıyorsunuz. Bugün neler olacak acaba? Ne dersiniz? 

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..