Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '07

 
Kategori
Haber
 

Saten arkasındaki Angelina giyinik, saten çıplak!!...

Saten arkasındaki Angelina giyinik, saten çıplak!!...
 

Günlerdir Angelina gündemde mi, bana mı öyle geliyor doğrusu izah edemem.

Ne zaman gazeteleri tarasam, bir Angelina haberi karşıma çıkyor.

Bu konuda beni yazmaya iten Brat Pitt’in şanslı olduğu filan değil. Hem bana ne! Bizim medyada sunulan starlara karşıt bir değeri var Angelina’nın.

ABD’nin Irak’a saldırmasına karşı.

Kimsesiz Afrikalı çocuklar yararına çalışmaları var.

Bu iki eylemi Angelina’ya saygı duymamız için geçerli bir neden.

Ve bu iki neden benim gözümde onu sanatçı yapar.

Varsın medya Brad‘in Angelina’nın kaçıncı kocası olduğunu tartışsın.

Saten arkasına sakladığı vücudunu.

O benim için saygı duyulacak sanatçı örneği olmaya devam edecek…

Hem yeri gelmişken , alın size soru ;

Siz Türkiye’de yaşayıp iktidara karşı bir duruş sergileyecek bir sanatçı (!) (pardon medya m.nu) tanıyor musunuz?

 
Toplam blog
: 1114
: 827
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Ankara'da yaşar, dünyalı,aynadaki görüntüsüne muhalif, vicdan hesapları yapmaktan yorgun, yaşanıl..