Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '18

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Satıcının Malını Satmak İçin Müşteriye İyi Davranması Alışveriş Konusunda Kafamızı Karıştırıyor

Satıcılar müşteriye iyi davranmasın, bunu o kadar abartıyorlar ki kapılıp gidiyoruz, ne aldığımıza kaça aldığımıza doğru dürüst bakamıyoruz!

Adam allıyor pulluyor ağzından girip kulağından çıkıyor senin aldığın malı inceleyip fiyatına bakmanı engelliyor.

Hatta bazen alacağımız şeyleri “Bunu al” diye kendi eliyle veriyor.

Müşteriye iyi davranma “müşteriyi kafeslemeye” dönüşüyor.

“Nezaket gösteriyor, yardımcı oluyor” diye engelleyemiyorsun da bunu!

Ben bu şekilde yaptığım tüm alışverişlerde kazıklandım; kafam karışıyor ne alacağımı unutuyorum!

Satıcılar bize nezaket göstermesin, kaba davransın, hatta mümkünse uzak dursun!

Evet onlar ürünlerini satmak için bunu yapıyorlar. Kibar davranılıyor diye bizim de hoşumuza gidiyor. Ama bu yüzden alışverişten kopuyoruz. Yoksa onların da gerçek amacı bu mu: “Akılları karışsın da fazla incelemeden alsınlar”

Satıcının müşteriye iyi davranması ticaretin geleneği mi? Bana ne iyi davranmasın! Benim derdim iyi malı uygun fiyata almak!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..