Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Satılık fiyakalı tiyolar

Satılık fiyakalı tiyolar
 

Kullanılmış yeminlerim var
ikinci el aşk sözleri yanında
Her kimliğe uyum sağlar
Konu cilasını yitirmiş tutkularsa

Fiyakalı bakışlarım var
Sayfaları yıpranmış bir günlük yanında
Her cinsiyete uyum sağlar
Konu kokusunu yitirmiş dokunuşlarsa

Satılık diyorum bey amca
Amacın akşam yengeyi ayartmaksa
Satılık diyorum hanım abla
Amacın bey abiye süpriz yapmaksa

Her daim garantisi benim
Bu yeminlerle ne doğrular yitirdim
Kullanılmamış aşk sözcükleri bilirdim
İkinci el sevdalarda kaybettim

Ne vakit yalan yeminler ezberledim
Kış cebimde yeni kimlikler edindim
Ne vakit ikinci el sözler söyledim
Boyası eski cilası yeni tutkularla sevildim

Her daim garantisi benim
Bu bakışlarla çok gökkuşağı yitirdim
Bir zamanlar şiir yazmayı bilirdim
Sayfaları yıpranmış günlükleri kaybettim

Ne vakit arsız bakmasını öğrendim
Her cinsiyeti sözlerimle etkiledim
Ne vakit günlük satırlarını sildim
Dünü unutmak isteyenin sevgilisiydim


Gün batımı manzaralarım var
Hafif çişeleyen yağmur taneleri yanında
Her sevdaya uyum sağlar
Konu mehtaba mühür basmaksa

Jilet gibi gözyaşlarım var
Ütü izi bırakmayan hüzünlerin yanında
Her yaşa uyum sağlar
Konu fırın mercimek olayıysa

Satılık diyorum genç kardeşim
Neticesi net göreceksin
Satılık diyorum be abicim
Zam gelmeden edinmelisin

Her daim garantisi benim
Gün batımlarında ne sevdalar yitirdim
Yağmur tanelerini takip ettim
Gözyaşlarımı kaybettim

Ne vakit gün batımını renklerdirdim
Her bombayı patlatan fitildim
Ne vakit yağmurda dans etmeyi öğrendim
Kız kulesinin kapısını mühürledim

Her daim garantisi benim
Dedim ya gözyaşlarımı kaybetmiştim
Yanmış avuçlarıma bir yudum su dilendim
Leke tutmaz nasihatlar dinledim

Ne vakit timsah gözyaşları edindim
Her yaşın efendisiyim
Ütü izi tutmayan kalplerin
Üstü başı unlu, fırıncı sevgilisiyim

Hadi, batmış aşk gemisinin tiyosu bunlar
Adamı palyaço değil vezir yapar

Hadi, ucu yanık mektuplardan sıkılanlar
Markalı sevişen abiler ablalar

Tükeniyor
Bitiyor

Az kaldı
Koşan yetişiyor

Hadi

Tükeniyor
Bitiyor

Kalpten seven kaybediyor
Aşık olan yeniliyor
Dürüst olan eziliyor
Marka bilmeyen
Kadehinde balık oluyor

Az kaldı
Koşan yetişiyor
Kalan deliriyor

İyi adam lafının üstüne gelir derlerdi
Cebi delip muhabbet ederlerdi
Şimdi iti andılar
Eh kürk yeni
Adam sandılar

Hatırlasana be abi
Konuştun dokuz köyden kovdular
Cennetten çıkma sevaptır dedi biri
Bir araba sopa attılar

üzüm baka baka karardı
Senin tavuk komşuya her zaman kazdı
Hoca ya tutarsa diyip göle maya çaldı
Atı alan üsküdarda tutarsa diye altılı oynadı

Bırak sen şimdi balık felan tutmayı
Kimliğine aldırmadan Mevlana'ya konuk olmayı
Trend bal tutan parmağını yalar
Öyle ya iki çıplağı ancak hamam paklar


Apolitik düşünceler var istersen
Medyaya malzeme olursun
Satılık kalemlerin izinden gidersen
Sırtın yere gelmez ham dolsun

Aparatif fikirler var dilersen
Fenamı düşünen aydın olursun
Ne çıtırlar var piyasada bir bilsen
Yalnız uyumassın ham dolsun


Her daim garantisi benim
İdealist düşüncelerle ne çok dost yitirdim
İki satır arasında
Başka bir milletin vatanında
Ustadımı kaybetmiştim

Ne vakit apolitik sermaye biriktirdim
Efede bendim beyde bendim
Ne vakit satılık kalemlerin yolunu ezber ettim
Güreşe durmadan çok pehlivan pes ettirdim

Her daim garantisi benim
Ben atalarımın izinden gitmiştim
İki cephe arasında
Aynalı çarşıda
Özgürlüğümü ilan etmiştim

Ne vakit aparatif fikirler öğrendim
Kürkümle çok itibar edindim
Ne zaman üç beş kelime ezberledim
Hamdolsun çıtır sevdalarda gezindim


Hadi, mutluluk satıcınız geldi

Hamiline tanıdık kartvizitlerim var
İsteyeni bol cukkalı ihalelere sokar

Hadi, umut satıcınız geldi

Kral çıplaksa sana ne be abi
Görmeye çalış görünmez elbiseyi


Tükeniyor
Bitiyor

Az kaldı
Koşan yetişiyor

Hadi

Tükeniyor
Bitiyor

Düşünen üreten kaybediyor
Özgürlük düşleri cephede yeniliyor
İşçisi memuru eziliyor
Kapitalizmi bilmeyen
Masasında meze oluyor

Az kaldı
Koşan yetişiyor
Kalan deliriyor

Hadi
Tükeniyor bey amca
Tükeniyor hanım abla
Tükeniyor genç kardeşim
Tükeniyor abicim

Koş
Koşan yetişiyor
Kalan deliyor
Bitiyor
Ulan
Bitiyor


Hadi
Hadi

TuNç

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..