Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Satılık hayvan

Satılık hayvan
 

gnl


Mal gibi alınıp satılan hayvanlarla dolu etrafımız. İhtiyaçdan satılık araba mıdır bu satılan? Bir can mı anlayamadım, kölelik midir bunun ismi edinilen ve piyasalaşmış kölelik.. Gördüğüm ilanlar beni çok üzdü doğrusu. Kendi kendime düşündüm; o köpekler insan olsalardı acaba sahipleri kadar acımasız olurlar mıydı diye?????

Malesef bu tip bir çok ilana rastlamak mümkün internet ortamında.. Şimdi düşündümde; çocuğun doğduktan sonra büyüdü sevimliliği kalmadı diye ya da davranış biçimi rahatsız ediyor diye sanal ortamda ya da gazete ilanı aracılığı ile onu satarmıydın? Gerçekten üzücü. Üzücü olduğu kadar da düşündürücü! Bizde ihtiyacdan golden bakıyoruz etrafdan sevgimiz fazla geldi de yansıtacak canlı arıyoruz, kısaca ailemize 3. birey olacak biri.. dikkatinizi çekerim, tamamen ihtiyaçtan ama!!!!
 
Toplam blog
: 14
: 1110
Kayıt tarihi
: 14.05.09
 
 

21 Haziran 1981 İstanbul doğumluyum, ilköğretim ve liseyi Özel bir kolejde okudum. Ardından Özel bir..