Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Satılık kalpler şehri

Satılık kalpler şehri
 

Öyle bir dünya düşününki yaşadığınızdan daha büyük ve daha güzel ve o dünyada kalplerin satılık olduğu bir şehir.Ama bu satılık kalpler şehrinde geceleri müzik yüksek volume'da herkes heryerde gönlünce kedersiz ve kusursuzlukla egleniyor. Gündüzleri ise mutlulukla evinden çıkıp iş yerinde keyifle, zevkle ve kimse kimsenin kuyusunu kazmadan çalışıyor yaşamlarını mutlu ve eğlenceli bir şekilde sürdürüyor.

Ben o dünyadaki şehre bakarken çok şaşırdım eminim sizde okurken çok şaşırmıssınızdır. Hem Satılık Kalpler şehri hem de tüm insanlar mutlu ve eğlenceli.

Ben dayanamayıp içlerine sızmayı bşardım . Caddelerde suratı asık olan bir insan bile bulamadım.Mağazalarda mutsuz insan göremedim.Birden aklıma geldi eğer ben mutsuz insan arıyorsam hergün monoton ve aynı gel-gitleri yaşayan birini veya birilerini bulmam gerekiyordu.tüm sokaklarını tüm caddelerini dikkatlice gezdim sonra ince ve yüksek katlı bir binanın önüne geldim.Kendi dünyamda en mutsuz insanlar hep buralarda yaşarlardı.Daha iyi bir hayat için stresli çalışma ortamı, kimseye güvenememe , altındaki ya beni geçerse korkusu tüm bu hislerle hergün buraya gelip giderlerdi.Hemen binaya girdim büyük bir umutla fakat karşımdaki manzara inanılmazdı buradaki herkes de tıpkı diğerleri gibi mutlu ve eğlenceliydiler.

İyice yorulmuştum bulamıcağımdan da artık emindim ve caddede bir banka oturdum, onların mutluluklarını izlerken yanıma birisi oturdu.Dayanamayıp ona sordum

''hem şehrinizin adı Satılık Kalpler şehri hemde hiç mutsuz insan yok bu nasıl olur '' dedim.Adam gülerek neseyle ve basit bir sekilde bana

''Bizim kalplerimiz sadece sevgiye ve dürüstlüğe satılıktır '' dedi ve kalktı yanımdan.

Bizimde yaşadığımız şehrinde Satılık Kalpler Şehri olması dilegiyle...

Sertap Erener ' in şarkısına teşekkurler

 
Toplam blog
: 8
: 474
Kayıt tarihi
: 23.01.08
 
 

1982 İzmir doğumluyum.. İlkokulu karsıyak cumhuriyet ilkoklunda okudum... Orta okul ve liseyi ege ko..