Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '08

 
Kategori
Mizah
 

Satılık puanlarım var!

Satılık puanlarım var!
 

Yok… Yok! Vazgeçtim bu bedava laptop kazanma yarışından!

Uyanır uyanmaz bilgisayarı açıp, önce bloklarıma, hemen sonra da milliyet.com’a tıklarım, geceden beri neler olmuş, neler bitmiş, hangi flaş haber geçilmiş…

Sütlü neskafem ve sigaram, o flaş haber senin bu ilginç olay senin dolanır dururuz…

“Dolanırdık” yani, ta ki üç gün öncesindeki o talihsiz bedava laptop kampanyasına bir göz atayım dememe kadar!

Ay ay!... Ne güzel bir haber! Eee, okuyorum zaten, arada da toplayıveririm puanları diye düşündüm, masumane ilk başında…

Tıkla, yaz mail adresini, hop bir de “beni anımsa” yı seçtim mi, tamamdır işim zannettim!

Tıklarken mutlu mesut, bir yudum kahve, bir nefes sigara, ooo kim ne demiş, yok artık daha neler, aaa bakayım ne yorumlar yazılmış…

Aman bakma yorumlara, hem sinirleniyorsun hem de küssün aslında sen o bölümün editörüne, yok, ya da kızma, hatta teşekkür et, yayınlasa yorumlarını bloglarına taşımazsın ki aynı konuyu diye her zamanki iç sesimle sohbet ederken, aaa baktım dürtüyor bir şey beni!

Ne, noluyoruz derken hadi diğer habere geç diye bir komut geliyor bir yerlerden…

Yüreğimden mi? Beynimden mi?

Anlamıyorum…

Eee, geçelim bakalım diğer habere diyorum, belki de sıkılmışımdır hep aynı konulardan…

Aaa, diğer habere geçtiğimde ilk yaptığım on puanı tıklayarak toplamak oldu!...

Kaçıyor sanki puanlar, kim toplarsa onun elinde kalacak!

Saçmalama kızım Gülgün, kuzu gibi duruyor işte orada puanlar, toplarsın okudukça…

Ohhh… Rahatladım biraz, bir fincan kahve daha…

Hımmm…. Futbol haberleri, geç!

Aaaa dur geçme! Puanlar?

Oha!...

Dur diyorum iç sesime, ya bütün haberlerin puanlarını topluyorsa birileri bakmadan, haber onu ilgilendirir mi?

Hatta, okumadan bile geçip puan toplayan birileri de olabilir!..

Offf… Offff… Ay dayanamam bu strese!...

Sakin ol kızım Gülgün… Hah, yak bir sigara daha… Baştan alalım şimdi: Senin bilgisayarın var mı?

Var, duruyor başucumda…

Laptop’un olsa yatak üstünde mi yazacaksın?

Yok, rahat edemem…

Eeee… Neden nedir o zaman kendinle bu kadar çelişmeye?

Ay ne bileyim, bedavaymış işte, okuduğum haberlerden elma toplar gibi topluyorum, topla, hop, at sepete…

Okuduğun haberden sonuna kadar keyif alıyor musun, okumak istemediğin haberleri tıklamak için kendinle çatışıyor musun, değer mi ruhunu bir laptop uğruna satmaya?

Hı hı…

…..

Cıksss…

Feragat ediyorum bu kampanyada topladığım puanlardan!

Yaşasın özgürlük!...

İçsesin içi ses: Ayyy… Yine de okudukça toplasam, puan puan elmaları atsam mı sepetime, hani bir yerlerde elektrikler kesilir, işi mişi çıkar puan avcılarının, haybeye harcamasak mı güzelim nur topu gibi puanları?

Gülgün Karaoğlu

Haziran,16/08

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..