Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '09

 
Kategori
Mizah
 

Satılık şarkı sözü

Satılık şarkı sözü
 

Klarnet üstadı, Akçakoyunlu (Hüseyin Garagili) "borucu" anısına.


Bu sıraları televizyonlarda bir “Roman” dalgası almış başını gidiyor.
Kıvır kıvır, kııııııvıııırrr. Mahalenin güzeli Sezeeeen. Çııııırrrrr Çıuurrrrr. Tepecikliiii misin, Söyle güüüzeeeeliiimmmm, kimsin seeenn?
İlle de Roman ooooolsuuuun. Maşa saaaaaatarıııım, sipsi sataaaarıııııııım. Oy oy.
Bu, “modaya” bende uymalıyım.
Hiçbir işte dikiş tutturamadım.
Bir “Roman Şarkısı da” ben yazdım.
Müziğini de yaptım da...
Yine de ben sözlerini satmak istiyorum.
Yazıyorum, yazıyorum. Yazmaktan daha bir kuruş para kazanmadım.
Belki bu şarkı sözüyle, döneriz bir yerlerden.
Meşhur olmuş, adı çıkmış sanatçıların(!) şarkıları sıfır araba fiyatına satılıyor.
Biz ikinci el bir araca da razıyız.
Yine de, ”Seda SAYAN’a” bedava.
Allah kitap çarpsın ki, bu şarkı tutar. Satın alan köşeyi kat kat döner.
Almak isteyen varsa bu kelepir şarkı sözünü, “yorumlar” bölümüne değerini yazsın.
Bir önemli hatırlatma, kendine güvenen dedeler varsa “ninem” satılık.
Ha! Birde çok çok önemli hatırlatma. “Satılan mal geri alınmaz. Para iade edilmez.”
Ninem kendiliğinden, dönüp gelirse iadesi yok bilesiniz.
Kargo ücreti alıcıya aittir. (Ninem için)

NİNEMİN GÖZLÜĞÜ

Ninemin gözlüğü,
Gümüşten çerçeve.
Dedelerle gezip gezip,
Geç geliyor eve.

Aman ninem canım ninem,
Ben nasıl edem, nerelere gidem,
Ara sıra eve uğra,
Birazcıkta ben gezem.

Ninemin gömleği,
İşlemeli beyaz.
Dokuz dedeyi mezara,
Gönderdi bu yaz.

Aman ninem canım ninem,
Ben nasıl edem, nerelere gidem,
Ara sıra eve uğra,
Birazcıkta ben gezem.

Mırtaza KIYTIRIK
Uyduruk İşlerin Adamı

Not: Pazarlık sünnettir. Pazarlık payı var. Ninem kızmasın. Dedeler bozulmasın.

 
Toplam blog
: 420
: 1641
Kayıt tarihi
: 19.12.08
 
 

1957 Çanakkale/Yenice doğumluyum. Öykü ,deneme, şiir yazarım. Yazdığım bir çok şiirin bestesini d..