Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '12

 
Kategori
Dünya
 

Savaş çıksın, organ nakli artsın !!!

Savaş çıksın, organ nakli artsın !!!
 

Duyunca kulaklarıma inanamadım. Bu nasıl bir sebep nasıl bir vahşet. İnsanlık nereye gidiyor demekten kendimi alıkoyamadım.

Gayrimüslim savaşlarının hepsinin petrol, silah, para vs için yapıldığını hepimiz anladık. Bunu ilkokul çocuğuna bile sorsak gayet hızlı ve net bir şekilde bize cevap verir.  Yoksa ABD ırağa kitle imha silahı için girmedi. Kitle imha silahları yapmak için kaynak yaratmaya girdi. Yüzyüz yüzleriyle de çıkıp karşımıza adalet özgürlüktünden bahsedeler ya kahroluyorum.

Neyse gelelim savaş ve organ işine. Bu da savaşın bir çok çirkin yönünlerinden birine eklenmiş durumda. Suriyede katliam var ve katliamın da geçerli bir nedeni yok. Ve en önemlisi müslüman müslümanı kırıyor.

Muhalif askerler canlı ya da ölü ele geçirdikleri insanların organlarını ve hatta cesetlerini satmaya başlamışlar. Bazı subayların cesetleri 300 bin suriye lirasına satılıyormuş. Bizler savaşların çok çirkin yüzlerini gördük, ama müslim savaşından bunları beklemezdim doğrusu. Hz. Ali kendine tüküren kafiri neden kesmedi müslim geçinen tuhaf insanlar sizlere sesleniyorum. Bilmiyorsanız da bilin, kafir ona tükürünce nefsi devreye girdi hiddetlendi Hz. Ali ve kafiri bıraktı, çünkü onu Allah için kesecekken nefsi devreye girdi ve yanlış yapmamak için bıraktı.

Sizlerde nasıl bir nefis nasıl bir insanlık kalmış ki hasmınızı organı için öldürür ve bunun ticaretini yaparsınız.

Evet malesef Suriyede insanlıktan nasibini almamış böyle insanlar da var.

Savaşın her türlüsünü kınıyorum ve bu katillerin Allahın adaletinde yargılanmalarını sabırsızlıkla bekliyorum.

 
Toplam blog
: 6
: 1830
Kayıt tarihi
: 21.09.12
 
 

Finansal piyasalarda araştırmacı olarak çalışıyorum. Çeşitli tezlerim ve çalışmalarım var. Türkiy..