Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '13

 
Kategori
Şiir
 

Savaş sevdalıları

Savaş sevdalıları
 

Savaşın sevdalısı mı olur diyeceksiniz

İnsan sevdası yaşamamışlar ki

Savaş nedir bilirler mi

Gidin savaşın haydi

Kavuşursunuz o murdar emellerinize

Müslüman iki ordu vuruşur mu

Bunun vebali nice olur bilen var mı

Cihat desem cihat değil

Komşu devlet ülkene mi saldırdı

Nedir sizin emeliniz kim bilir

Olur mu böyle olur mu

Müslim müslimi vurur mu

Uyan milletim uyan

İş işten geçmeden

Yemez diyor sınırlı operasyon için

Ah başefendi ah

Hiç mi okumadın Mustafa Kemal'i

Ne kazanacak bu savaştan Türk Milleti

Sahi sen Türk değilmişsin öyle mi

İşte benim milletimin kaderi

Ne bilsin insan sevgisini

Bizim İmam-Hatipli

Yanlış yanlış üstüne

Her şeyin doğrusunu O biliyor

Sen alemi sersem mi sanırsın

Gün gelir tarih önünde utanırsın

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..