Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '13

 
Kategori
Kitap
 

Savaşçı Gezginler Üzerine-Sonsuzluğun Etkin Yanı-Carlos Castaneda

Savaşçı Gezginler Üzerine-Sonsuzluğun Etkin Yanı-Carlos Castaneda
 

Sonsuzluğun Etkin Yanı-Carlos Castaneda


Kitap Sonsuzluğun Etkin Yanı-Carlos Castaneda

Savaşçı Gezginler Üzerine

"Bir noktadan sonra, bir savaşçı-gezginin tek mutluluğu bir başınalığıdır. 
Yaraşıklı bir savaşçı-gezgin isen, kusursuz ol! 
Dünyanı gözet. Onurlandır onu; yaşamınla himaye et!"
Benliğini unut ki hiçbir şeyden korkmayasın, kendini hangi farkındalık düzeyinde bulursan bul, böyle yap." Don Juan Matus

"Hepimiz savaşçı-gezginlerdik, ve hepimiz sonsuzluk tarafından yutulmuştuk.Don Juan'ın savaşçı-gezgin hakkında anlattıklarını din­leyip durmuştum baştan beri. Bu tanımlamayı çok sevmiş ve onunla yalnızca duygusal temelde özdeşleşmiştim. Ancak bana bunun anlamını kaç kez açıklamış olursa olsun, gerçek­te ne anlatmak istediğini kavrayamamıştım bir türlü. O gece neden söz ettiğini anladım. Ben bir savaşçı-gezgindim. Yalnızca enerji gerçekleri anlam taşıyordu benim için. Bütün geri kalanlar hiç önemi olmayan aksesuarlardan ibaretti." Castaneda

 

Burcu Barış Künar

 
Toplam blog
: 191
: 1283
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

Başlangıçta sadece su ve onun üzerinde salınıp duran sis mevcuttu.  Baba Apsu ortaya çıktı ve tat..