Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Savaşçı'm

Savaşçı'm
 

Hak etmedik biz bu kadar acıyı
Ne böyle yanmayı, ne ağlamayı
Sabah uyandığımızda birbirimize bakıp
"Günaydın" diyebilmeyi isterdim
deli gibi..

Ama olmuyor işte,
Hayat bize göre koymuyor kurallarını
Biz, sevgimizin saflığı ve duygularımız ile,
O ise bizi kirleterek kazanıyor...

Ben sana susuyorum savaşçı'm,
Ben senin için çırpınıyorum
Karşımda eski sen olsan da savaşırdım,
Karşında eski ben olsa da savaşırdı..
Savaşmak...?
Bu savaş ne için, kim için?
Mutluluğa ulaşmak için belki,
Belki de mutluluk sandığımız maske için..

Peki ne zaman bu savaş?

Senin bana gerçekten inanıp,
Yola çıkmaya hazır olduğun zaman

Senin,
Bana uzun uzun bakıp,
"Korkmuyorum"
dediğin zaman savaşçı'm...

03.03.08
02:13

 
Toplam blog
: 41
: 542
Kayıt tarihi
: 30.03.08
 
 

Müzisyenim. Gebze'de TEV İnanç Türkeş Lisesi'nde okuyorum. Arada bir bir şeyler yazmak hoşuma gidiyo..