Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '08

 
Kategori
Güncel
 

Savaşçılık Oyunu

Savaşçılık Oyunu
 

Ne açlık var ne aç gözlülük, insanların hepsi kardeş ...





- “ Eller yukarı anne, esir aldım seni !!!

Savaşçılık oynayacağız !!! “

- Ben savaşlı ve silahlı oyunlar oynamak istemiyorum oğlum.

- Ama, ama söz vermiştin; hani akşam sen eve gelince oyun oynayacaktık?

- Tamam söz verdim oynamak için ama savaşçılık oyunu değil yavrum.

- Neden anne? Savaş çok mu kötü?

- Evet oğlum.

- Savaşta insanlar ölüyor di mi anne?

- Evet yavrum.

- O zaman çocuklar babasız da kalıyordur ?

- Kalıyor oğlum, hatta bazen anneler de çocuksuz kalabiliyor.

- Tamam o zaman biz de savaşçılık oynamayalım anne.

- Anne aklıma bir şey daha geldi; peki savaşı kim çıkartıyor?

- Bir biri ile anlaşamayan ülkeler oğlum.

- O zaman ülkeler de savaş gibi kötü mü anne?

- . . . . . . !!!!!!

“ Artık her ne kadar umudumu yitirmiş olsam da, her şeye rağmen çocuklarımıza, John Lennon’ ın eşsiz şarkısı **IMAGINE’ da yıllar önce söylediği gibi, gelecekte her köşesinde barışın hüküm sürdüğü, savaşın sadece tarih kitaplarında yer aldığı bir dünya bırakabilmek hayali ile, yeni yılımız kutlu olsun …”

<ı>**IMAGINE ( Hayal Et ) :

<ı>………

<ı>Hayalci diyebilirsin bana, oysa yalnız değilim ben,

<ı> Umarım bir gün sen de katılırsın bize ve bir bütün olur dünya,
Hayal et malın mülkün olmadığını,
Merak ediyorum yapabilir misin?

<ı> Ne açlık var ne aç gözlülük, insanların hepsi kardeş,

<ı> Tüm insanların, tüm dünyayı paylaştığını hayal et.

<ı>

 
Toplam blog
: 157
: 1671
Kayıt tarihi
: 12.10.06
 
 

İstanbul doğumluyum ama 20 yıldır Antalya'da yaşıyorum. 3 yaşında bir oğlum var ve eğitimciyim. Kend..