Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '11

 
Kategori
Güncel
 

Savaşın Şerefsizliği...

Savaşın Şerefsizliği...
 

1000 yıl önce ki savaş çığırtkanları da Tanrı adına yalan söyleyenlerdendi...


Tam 28 yıldır süren, isimlendirilmemiş, isimlendirmeye bile korkulan "düşük yoğunluklu" bir iç savaş... Gerçek işte bu; çırılçıplak, ap-açık, bütün dünyanın gördüğü gerçek. 

Bizim ise görmek istemediğimiz, kabullenmek istemediğimiz bir gerçek. "Vatan-Millet-Sakarya" mantığı ile süren-sürdürülen bir savaş; ileriki tarihlerde, hiç kimsenin ve de tarafların hiç bir şekilde kendini temize çıkaramayacağı, sorumluluğunu başkalarının sırtına yıkamayacağı bir savaş. 

Yaşayanlar görecek, nasıl eski savaşlar da çatışan tarafların çocukları bu gün bir araya gelip, anma ve savaşa lanet toplantıları düzenliyorsa, gelecekte de Türk ve Kürt halkının çocukları hep birlikte, bu anları ve günleri kurgulayanları lanetleyecek. Bu gelecekte yaşanacak ve ben kendi adıma bir tek şey söyleyebilirim; "BU SAVAŞI DAHA DA YÜKSELTMEK İÇİN ÇIĞLIKLAR ATAN HERKESE AMA HERKESE LANET OLSUN..." 

Farkında olun, bir düşünün; ölen bu çocuklar 20-22 yaşlarında... Türk olanları da Kürt olanları da... 

C.E. 

SAVAŞTA ÖLENLER 

Her yer tıklım tıklım ölü
Acı boğacak beni boğacak beni
Otlar yalnızlıktan kupkuru
Ama suçlu ben değilim ben değilim
Katillerle bir olmadım olmayacağım da
Özgür kalacağım işte böyle bir başıma
Ve insanoğluna bundan sonra da
Ne ölüm dokuncak ne dirim. 

Paul ELUARD
Çeviren : A. KADİR / Asım BEZİRCİ 

 
Toplam blog
: 61
: 762
Kayıt tarihi
: 06.07.07
 
 

Sosyoloji, psikoloji, kültürel alanlar ve ilişkiler, insan ilişkileri ve ekonomi-politik ilgi ala..