Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '12

 
Kategori
Aile
 

Savaştan haber aldım..

Savaştan haber aldım..
 

Savaştan haber aldım.

İyi imiş. Okuluna devam ediyormuş.

Beni konuşuyormuş hep babasına.. 'Kuzensiniz değil mi?' diye de tescili istiyormuş..

Beni sevdiğini söylüyormuş..

Ben de, ben de çok sevdim Savaşı, Savaşımı..

Tam küçük bir adam Savaş.. "Little man!"..

Bi resim dersini sevmediğini söylemişti bana, bi de müzik..En sevdiği ders de babası gibi beden eğitimi..

Babası da çocukluğunda, 'top' derdi, futbol derdi başka bişey demezdi. Ama dersleri de süperdi.

Bu Savaş varya bu Savaş.. Akıllı ve de zeki bir çocuk. Lakin, sanat derslerini sevmiyor. Müziği ve resimi de sevseydi tam not alacaktı benden..

Vardır mutlaka müzik kulağı kendisinde ama açığa çıkarması lazım..

'Piano çalmayı öğren be Savaş' diyeceğim ama korkuyorum babasından, 'ne işi var piano ile' der diye..

Oysa biliniyor ki sanat; insan beynini daha iyi geliştiriyor. Daha iyi düşünmeye, daha iyi karar vermeye yönlendiriyor insanı..Öğrencinin derslerinde daha başarılı olmasını sağlıyor sanat.

Ne pahasına olursa olsun. Babası da karşı çıksa bi bunduna getirip ikna edeceğim ve piano dersi almasını sağlayacağım.

Savaşın babası benim blog sitemi bilmez. Müzik ile ilgili yazdığımı okumuş olsa, kim bilir ne tepkiler alırdım..

Ama oflu, seni öyle ikna edeceğim ki...

Bu çocuk piano derslerini ya alacak, ya alacak.!

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..