Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '10

 
Kategori
Blog
 

Savulunnn, toplantı var!!!

Savulunnn, toplantı var!!!
 

Bahçe Kafe az beride kalıyor, tam resmini bulamadım da:) Yüksek bina da; Crown Plaza


Efendim, günce; blog sayfalarında bir toplantı furyasıdır gidiyor. Her gün birkaç tane toplantı yazısı okumadan olmuyor. Yapıyorlar ve yapacaklarını da yazıyorlar ki okuyoruz değil mi? Yurdun dört bir köşesinde toplanan toplanana. Canım sıkıldı tabi. İzmir’in neyi eksik? Hemen bir toplantı düzenlemeye karar verdim. Bugün ilk fırsatta ki ancak şu vakit fırsat bulabildim, düşündüm düşündüm çok düşündüm, şu soruların yanıtlarını bulmak için: Nerde yapsam, nasıl yapsam, ne zaman yapsam?.. Karar vermek hiç de kolay olmadı ama bütün gri hücrelerimi çalıştırarak işin içinden çıktım! Programda bir gariplik varsa bilin ki kısa devre yapan birkaç grilik yüzündendir.

En kolayı zamana karar vermekti. İlk pazar hemen yapmalıydım. Bu da ayın on biri oluyor. Haftaya bugün yani. Yer konusuna gelince, karar vermek biraz zor oldu, çok düşündüm; onca yer arasından nereyi seçeceğimi bilemedim ama birden bir ışık çaktı şu grilerde; maviye kesti ortalık; buldum!!! İnciraltı’nda Bahçe Kafe. İnciraltı’na geldiğinizde deniz karşınıza çıkar ya hani, yolun solu Crown Plaza’ya gider, hemen sağda da bir kır kahvesi vardır, işte hemen onun yanı başındaki yer.

İşin şakası bir yana değerli arkadaşlar daha önce de söylediğim gibi, bu pazar, daha ilk toplantıda adını koyduğum üzere “ Milliyet Blog Geleneksel Anneler Günü Toplantısı” var. “Daha ilk toplantıda” dediğime bakmayın, bir kez yaptık, bu da ikincisi olacak. Anneler günü olduğu için katılamayanlar olabilir ama kesinlikle sadece annelere ya da kadınlara özel bir toplantı değildir. Bu yüzden:

Önümüzdeki pazar günü, öğleden sonra keyfini birlikte yaşamak isteyen İzmirlileri, kendini İzmirli hissedenleri, İzmir’de oturanları ya da oturmayıp da “geliriz” diyenleri bekliyorum efendim. Gardeş seni de bekliyorum:) Balci, müsaade ediyorum Ali’nin uçağı ile gelebilirsin. “Yalnız gelemem” dersen, Mümine Numune ya da Neriman Meriman’la olmaz. Sadece Vahide Hanım’la olabilir. (Post-itime not: Önceden tedbirimi aldığım iyi oldu, nolmaz nolmaz peşine dört tane takıp gelebilir :)

Sevgi ve saygılarımla.

Not: Anneler Günü’nde kendime kahvaltı hazırlamama kararım nedeniyle, o sabah 10.30’da Martı’da olacağım. Benim gibi düşünenleri ve “Ben ne kendime ne hanıma kahvaltı hazırlamayacağım” diyen beyleri eşleriyle birlikte bekliyorum. Martı, İnciraltı’nda Crown Plaza’dan ilerde, yolun sonuna doğru solda. Açık büfe kahvaltı her şey dahil: 12 lira.

Esas toplantının saati: 14.30 Ancak önerileriniz doğrultusunda değiştirilebilir. Not: Esas toplantının esas tarihi: 9-Mayıs:) Değiştirilemez.

 
Toplam blog
: 210
: 3227
Kayıt tarihi
: 29.03.07
 
 

Yazmak... Öyle güzel, öyle hoş ve öyle derin bir eylem ki!.. Olmazları bile oldurabiliyorsun. "Ke..