Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '11

 
Kategori
Deneme
 

savunmasız zamanlar

savunmasız zamanlar
 

Eskiden yaşanılan herşey okadar büyük gelirdi ki,Ama nasıl oluyorsa acısı hemen geçiyordu.! Hemen o acının arkasından kalkıp GÜLÜMSEYE biliyorduk.

Şimdi ise altından kalkamıyoruz.Çok mu yıprandık kaldıramıyoruz.! Yoksa YALNIZLIK’tanmı taşıyamıyoruz yaşadıklarımızı…!!

Düşünceler….,

Sanki zaman eskisinden daha hızlı_daha etkili_daha sancılı geçiyor..! Geçen her zaman_ her an iz bırakıyor.!

Aman diyemiyoruz.!!

Oysa ne çok özledimm “AMAA….NN “ demeyi…” BOŞVER” demeyi…!!

Sanırım o kelimeler bile şuan için çok zor, söylendiği zamanda eskinin tadını vermiyor…,,

Derlerdi de inanmazdım…;

“Çok arayacaksınız o günleri ( gerçek hayatla tanışmadan önceki dönemler öğrencilik vs..) tadını çıkarın tadınıııııı……”

Ne çok haklıymış söyleyenler.Sanırım onlarda bizler gibi yada benim gibi literatürlerinde fazlasıyla “KEŞKE” kelimesini biriktirdi..!!

“KEŞKE”  avazım çıktığı kadar bağırabilseydim…

“KEŞKE” beni bağlamış olsalar bile koşsaydım…

“KEŞKE”daha cesur olabilseydim…

“KEŞKE”hiç tanımamış olsaydım…

“KEŞKE”……………………

Okadar fazla sayabilirimki “KEŞKE”lerimi..!! Şuan yılar geçti o keşkelerden ama hala izleri duruyor..! Keşkelerin bulunduğu bir şehire geri dönmek.

Baktığın heryerde o keşkelerin anlamları_izleri_sesleri_duruşları ve bakışları gizili!

Sanki her yerden bir ses geliyor…

Burasını anımsadın mı ?

 Burda;

…. İle başlayan sesler…!!!

Savunmasız zamanlarda KAYBETTİM..!!

Ve şuanda savunmasız anlarda ki kayıplarımın hala yasındayım..!!

Geçmedi..!! ACIMADI Kİ diye bağırmak  isterdim….!! Buna bile “KEŞKE”……

 
Toplam blog
: 7
: 479
Kayıt tarihi
: 22.09.07
 
 

Bahar aylarından birinde Ankara'da merhaba dedim yaşama. Ziraat Fakültesini bitirdikten sonra Ank..