Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '07

 
Kategori
Haber
 

Sayabilir misiniz Arınç?

Sayabilir misiniz Arınç?
 

Arınç, saymaya başlasın şimdiden, zira bu kalabalık saymakla bitmez..... Hoş sayı sayma konusundaki maharetini gördük bir kaç gün önce.....

Önce Tandoğan, şimdi Çağlayan..... Görmemek mümkün mü, anlamamak mümkün mü halkın ne istediğini? Apaçık ortada değil mi?

Biliyorum aslında gayet iyi görüyorlar, aslında ne kadar paniklediler ama çaktırmıyorlar. Uykuları kaçmış olmalı..

O kadar kolay değil....

Hiç şüphe olmasın, bu millet sahip çıkması gereken değerleri çok iyi biliyor, sonsuza dek sahip de çıkacaktır...

Anam, babam sahip çıktı, ben sahip çıkıyorum, benim çocuklarım ve onların çocukları sahip çıkacak.....

Ben bugün, Çağlayanda olan ve olmayı çok isteyip de olamayan tüm yüreklerle gurur duyuyorum. Sadece gidebilenleri görüyoruz ki sayıları o kadar çokken; peki ya ruhuyla kalbiyle orada olanların sayısını da eklersek kaç eder Arınç a sormak istiyorum........

 
Toplam blog
: 33
: 2386
Kayıt tarihi
: 16.03.07
 
 

1970 İzmir doğumluyum. Yaşadığım bu şehire aşığım. Tipik bir kova burcuyum. Hayatı, doğayı, insanl..