Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '09

 
Kategori
Blog
 

Sayfa hataları konusu!

Sayfa hataları konusu!
 

Değerli arkadaşlar. Bir süre önce tesadüfen fark ettiğim bir sorunu paylaşmak istiyorum sizlerle.
İstanbul ziyaretlerimin birinde bir Öğretmen evinde kalmış ve hoşça vakitler geçirmiştim.
Nedeni ise tesis lobisinde bir internet odasının varlığını farketmemdi hiç kuşkusuz .

Öyle ya, MB da olup bitenler hepimizin ortak merakı!
Önce can, sonra canan misali kendi sayfamı taradım şöyle bir.
Ama aradan birkaç gün geçmesine rağmen, tıkladığım bazı yazılarımın okunma sayaçlarında hiçbir değişiklik olmamıştı.

Okunma sayısı artışları yazının kalitesi ve içeriği ile ilgilidir mutlaka.

Ancak, başka bir bilgisayardan tıklamak sonrasında sayıların doğal olarak artması gerekirdi.

Bir süredir yine takip ediyorum, evdeki diğer bilgisayardan tıklamam da sonucu değiştirmiyor.

Acaba bu sorun, yazıyı yayına vermemiz sonrasında yaptığımız düzeltmeler (kurcalamalar) sonucunda oluşan “kullanıcı hatası” mıdır?

Yoksa zaman zaman yaşanan yoğunlukla ilgili sistemin ürettiği bir arıza mıdır?

Bu ve benzer sayfa hatalarını oluşturan nedenler konusunda bilgisi olan arkadaşlarımızı yardıma çağırıyorum.

Teknik nedenlerle ya da kendi hatalarımız sonucunda oluşuyor olması hiç fark etmez.

Bu sorun önemlidir ve hata biz kullanıcılarda ise sayfaları nasıl kullanacağımız konusunda bilgilenmemiz gerekir.

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..