Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ağustos '15

 
Kategori
Blog
 

Sayfama misafir geldi...

Sayfama misafir geldi...
 

16 Aralık 2007 tarihinde 5 aylık torunum Defne’yi bilgisayar başında oturtarak http://blog.milliyet.com.tr/en-genc-blog-yazarimiz/Blog/?BlogNo=81198   başlıklı” bir blog yazmış ve aşağıdaki fotoğrafı kullanmıştım.

 

 

Bugün bilgisayar başında yeni bir blog yazmaya niyetlenirken Defne yanıma geldi ve “Ben de blog yazarı olmak istiyorum” dedi.  Beş aylıkken onun hakkında yazdığım blog ilgisini çekmiş olmalı ki, beni bilgisayar başından kaldırdı ve aşağıdaki bloğu yazdı. Böylece bugünlük sayfamı kullanmış oldu.  Ben de onu kırmayarak yazmış olduğu “İlk yazı” başlıklı bloğu aşağıda  yayınlıyorum.

...........

 

İlk yazı

Ben daha beş aylıkken dedem beni en genç blog yazarı olarak tanıtmıştı. Bu da benim ilk yazım.

Merhaba, benim adım Defne. Ben 8 yaşındayım . Bu yıl 3’e geçtim. Uğur Koleji ‘nde okuyorum. Öğretmenimin  ismi  Nevin Çelik. Öğretmenimi çok seviyorum. En iyi arkadaşım Alara. Kitap okumayı çooooook  seviyorum. Bu benim hobim. Ondan sonra resim yapmayı, kedileri  beslemeyi, oyun oynamayı seviyorum. Yukarıda belirtiğim gibi kedileri çook  severim.  Kedilerden sonra atı, köpeği ve kuşu severim. Vee  ailemin tek çocuğuyum. Muhtemelen çoğunuz bunu biliyor. Bide unutmadan benim de bir kuşum var adı cik cik. Sizleri tanımak ta beni çok mutlu eder. Yakında  görüşmek  üzere. Hoşçakalın!!!

07.08.2015 

 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..