Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '17

 
Kategori
Deneme
 

Saygı Krala Gösteriliyor, Soytarıya Saygı Göstermek Zor

Tabii ki kralın soytarısı kral olmayanları temsil etmez ama kabul edelim ki statü olarak yine de reayadan üstündür herhalde.

Herkese saygı göstermek istiyorum ama yapamıyorum, galiba saygı denen şey biraz dalkavuklukla bağlantılı.

İçinizde simitçiye efendim diyen var mı; çöpçüye, boyacıya, ameleye? Zorlamayalım olmuyor, onlar da beklemesin.

Niye olmuyor da demesinler, saygının formatı böyle; saygı görmek istiyorsan saygı değer olacaksın, saygıdeğer olmak için de etiketin olacak.

O zaman bizim saygıyla işimiz olmaz diyecektim ama bir de saygı gösteren lazım değil mi; simitçi saygı görmüyorsa gösterecek, adamlar çizmeleri çekmiş bekliyorlar!

Üzülüyorum tabi… Bana da saygı gösterilsin, simitçiye de, hak eden herkese… Zaten artık kimse şah değil padişah değil, kral da yok soytarı da…

Ama ne yapsak olmuyor işte, simitçiye efendim diyemiyoruz!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..