Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
639
 

SAYGI Sizlere Ömür (2)

SAYGI Sizlere Ömür (2)
 

Ve artık yarışmada değilim. Buna rağmen yazılarım isteğim dışında hala yayında tutuluyor. Kendimi oraya ait hissetmediğim için yazımı ve dostlarımı affınıza sığınarak ait oldukları yere getirdim...

Sertaç Ekiz
Yine çok akıllıca ve üsluba uygun, düşünce dolu bir yazı. Bu güzel cümlelerini bizimle paylaştığın için teşekkürler ve başarılar...

Yılmaz Şenol 

Merhaba sevgili dostum, yazınla yine tam noktadan vurmuşsun. Bu konuda ortak düşüncelerle farklı alanlarda ve biçimlerde yorumlarımızla var olmaya devam ediyoruz. Bir şekilde birileri bir yerlerden duyacaktır. Beynine, eline, diline, emeğine sağlık:)))))))))))))

Sezi-Tual
Vazgeçilmezin yaralayıcılığına, tüketiciliğine isyanı ne güzel anlatmış yazı. Kutsanmış beraberlikler yaşayan insanlar topluluğu olmamız ve bir gün böylesi saygı değer isyanlara gerek kalmaması dileğiyle. Yazını, isyanını kutlarım Esma...

Yüksel lektemur 

Bu yazıya yorumum tek kelimeyle. Harika demektir yazdıkları sizce gerçek değil midir.? Tam bir Türkiye gerçekleri. Ama noksanları da var, analiz tam not. Diyeceğim noksana geçeceğim de ne yapmalıyız???

Özgecan Gün
" Bazı şeyler " in hiç bu kadar " fark " ında olamadık, olsak da bu kadar güzel anlatamazdık. Tebrik ediyorum..

İlyas Bayram 

Güzel bir yazı. Geçen hafta da beğenmiştim yazınızı.

Evren Balsak
Ben okuyucuyum, enine boyuna tarttım yazıyı. Sadece leziz olmuş derim, başka diyecek cümle bulamadım çünki...

Can Onur 

Her zamanki gibi güzel bir yazı, kaleminize yüreğinize sağlık.

Tümer Şenel
Kadın ve Erkek yaradılıştan bu yana birbirlerini ne zaman anladılar ki bende sevgili yazarımızı anlayabileyim :)

Ramiz Gökbudak 

Saygı mı ? O da ne ? Bilir misiniz sevgi büyükten küçüğe. Saygı küçükten büyüğe doğrudur. ( kadından erkeğe , erkekten kadına değil ) Hep Romeo ve Juliet' ler, Tahir ile Zühre' ler. Kimse Tispe ve Piremus'u yazmaz nedense...

Y. Demir
Çok güzel anlatılmış önemli bir konu, çok sağolun devamını bekliyoruz

Jeyan Gedik 

Sevgili Esma her zamanki gibi cok güzel, dolu dolu bir yazı. Tebrik ederim.

Zafer Şanlı
Bu güzel yazıların için tekrar kutluyorum seni sevgili ESMA, devamını bekliyoruz. Güzel bakış açısı tebrikler. Sevgiler.

Gülçin Çapkın
Ya gercekten süper olmuş. Hem konu hem de anlatım harika. Ya bilmiyorum ama çok farklı bi açıdan yakalayıp anlatıyorsun. Bayılıyorum yazılarına. Tebrikler

Atahan Gönen
Bence de daha yazılacak çok şey var ama. Yazının oyun havasında geçmesi zaten İNSANA YAA BU KADAR MIII DEDİRTİYOR. Sinir uçlarına basıyorsun. Herşey zaten bilinen, bildiğimiz, bildiğimizi bilmediğimiz, yada gerçeğin çığ gibi altında kalacak korkusu. Herşey bir yana SAYGI ama hakkaten sizlere ömür.

Emel Gönen 

Tebrikler Esma hanım, yazınızı ilk defa okuyorum ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi. Aslında anlatılacak daha çok şey var. Ama şikayetlerimiz yine bitmez. Ne kadın erkeği anlayabilecek ne de ' sen beni anlamıyosun ' lafları bitip tükenecek. Sığındığımız tek nokta çünkü. Erkek de anlamak için uğraşmayacak zaten. Elinize, yüreğinize, kaleminize sağlık.

gkçe afcn
Evet bende okuyunca çok beğendimm çok güzell gerçekten

Deniz 

Gittikçe karmaşıklaşan ve çomaklar sokuldukça çözülmez haline gelen kadın-erkek konusu. Tam bir düğüm. Çözebilene aşkolsun. Güzel anlatımınız için teşekkürler.

Oya Hasanoğlu
Anlatım tarzın çok hoş olmuş. Herkesin bilip ama bu kadar yalın anlatmadığı şeyleri dile getirmişsin. Daha samimi kılmış bu seni. Tebrik ederim.

Lokman Hekim AYDOĞAN 

Sayın Esma KAHRAMAN Kadın - Erkek ilişkisini çok hoş ve keyif veren bir dille ele almışsınız. Tebrikler. Ezelden, Ebede devam edecek olan bu tartışma hiç bir zaman bitmez ve bitmeyecek. Bu sorunun iki kişinin birbirine yeteri kadar saygı ve anlayış göstermemesinden kaynaklandığını her iki tarafında bildiği halde hala uygulamada problemler yaşanması düşündürücü bir durumdur. Zira Peygamber efendimiz bir hadis'te ''Kadın kaburga kemiği gibidir, düzeltmeye uğraşmayın kırarsınız'' diye buyurmuştur. Dolayısı ile erkekler kadınlara normalden biraz daha fazla esnek davranmaları gerekir. Ama kadınlarında bu iyi niyeti suistimal etmemeleri daha büyük bir davranış olacaktır. Sevgilerle.

İffet Toker
Bu konuyu ifade edişiniz ancak bu kadar hoş olabilirdi. Ne diyeyim çok hoşuma gitti. Sevgiler

Gökhan çapkın

Tebrık edıyorum,yazınız harika.

ahmet toker
Çok begendım. Başarılarınızın devamını diliyorum..

KURTALAN EKSPRES Bahadır Akkuzu 

Çok ince eleştirisel ama asla hakarete varmayan boyutdaki yazının, medyadaki çoğu kişi tarafından okununarak, doğruların nasıl kişileri incitmeden, tarafsız ve gerçekçi bir yorumla yazılabildiğini görmeleri açısından iyi bir kaynak yazı. Hatta bende bunlardan nasibimi aldımmı diye de kendimi bile sorguladım. Umarım bu ince eleştirilerden çok azı beni anlatıyordur. Aslında kendimi hiç böyle görmüyorum ama etkili anlatımın yüzünden kendimi de yeniden sorgulamam gerektirdiğini dahi düşündüm. Beynine sağlık.

Kaan Bircan
Peki bu durum bizim özetimiz. İkinci safhaya geçelim. Ne yapmamız gerek ???

AHMET CUNBUL 

Eskilerde SEN HAKLISIN kelimesi geçtiği zamanlar kavgadaki sesler yayaş yayaş azalmaya ve ses tonunda incelmeler olurmuş. Son zamanlarda bu sözlerinde işe yaramadığı ve seslerin tonlarının azalması gerekirken yükseldiği saygının bittiği anlar yaşanmaya başlamıştır. Sizin de söylediklerinizle bütünlük sağlayan kadın erkek ilişkisi doğdu. Esma hanım ÇOK HAKLISINIZ.

cafer avcı
Sizin gibi aydın insanlar ışıgında bazı ekşikliklerimizi tamamlıyoruz size ve sizin gibi insanlara teşekkür ediyorum

Kemal Uygun 

Bizim gençliğimizden bugüne kadın-erkek ilişkisi ancak bukadar güzel ve bu kadar vurucu bir biçimde anlatılabilirdi. Yüreğine, ellerine sağlık Esma hanım. Tebrik etmek az bir ödül olur sizin için. İnşallah yarışmada çok iyi dereceler alırsınız ve de inşallah 1. olursunuz , olursanızda şaşırmam. Tebrik ediyorum mutlu günler ve harika bir yaşam diliyorum.

Muharrem
Tebrikler. Sabah sabah keyfim yerine geldi. Gerçekten güzel bir üslüpla dile getirmişsiniz.

Tuğba 

Evet maalesef günümüzde sizinde belirttiğiniz gibi saygı sizlere ömür. Toplumun en küçük çekirdeği olan ailede olması geekn saygı maalesef kayıp aranıyor durumunda. Toplumun geneline yayılan bu durumdan herkes suçlu. Herkes suçu kendinde aramalı. Böyle gidişat nereye kadar devam edecek. Herkes birbirine saygı gösterse hayat daha anlamlı olacak ve yaşama sevinci bir o kadarda artacak. ESMA KAHRAMAN güzel bir konuya parmak bastığınız için toplumun bütün kesimi adına teşekkürü borç bilirim. Saygı ve sevgiyle...

emel
Merhaba. Bu fenomen ancak böyle esprili (ki komedi olduğuna tamamen katılıyorum) ve aslında olduğu gibi anlatılabilirdi. Ttebrikler. Bir de olayı bu yönüyle ve tarafsız görebilsek aslında gerçek hayatta da eğlenebileceğiz :) Belki o zaman "saygı" hala aramızda olurdu.

Sinan TUNA 

Her zaman ki gibi mükemmel anlatmışın. İlgilenilmesi gereken bir konu. Devamını bekliyoruz .

Yıldız Yetiştiren
Esma teyzem yine döktürmüşsün valla. Gerçekten günlük hayatta bir çok kez yaşadığımız şeyler bunlar. TV, bilgisayar falan derken insan ne olduğunu unutuyor. Böylece saygı diye bir şey de kalmıyor zaten. Aslında günümüzdeki evlilikler Tv olsa da olmasa da aynı da neyse... :) Ellerine sağlık..

SELMA SAVAŞ 

Yazınızı okudum ama büyük hayranlıkla çok güzel değinmişsiniz herşeye çok çok doğruları anlatır dilde gerçekler bunlarki ileriye gittikçe hayat tamamen sunileşiyo hiç bişeyin somutluğu kalmıyo sanki ellerinden gelse insan kopyalayacaklar onunda sunisini çıkartacaklar ki oldu gibide. Tekrar yazılarınızı okumak dileğiyle hoşçakalınn..

ELA
Tebrik ederim çok güzel yazı, şimdiye kadar okuduğum en anlamlı yazıydı

recep aksu 

Güzel noktaya degındıniz için tebrikler. Yazılarınızın devamınızı bekliyoruz

Adem TELLİ
Toplumda kaybolmaya yüz tutan saygıyı tekrar kazanmak için öncelikle sevgiyi aramızda çoğaltmamız gerekir diye düşünüyorum. Sevgi ne kadar çoğalırsa Saygı'da peşinden gelecektir. Esma Kahraman bu konuya dikkatimizi çektiğiniz için size saygılar sunuyorum.

Tarık 

Tebrikler gerçekten. Olayların bir sayfada bu kadar toplanması oldukça yetenek gerektiren bir durum. Esma hanım yetenekleriniz size yakışıyor daha güzel olanlarıda yazarsınız. Kutlarım.

eda aydın 

Tebrikler yazınız çok akıcı ve çok çok da doğru malesef aklınıza kaleminize sağlık ilk defa okudum yazınızı ama bundan sonra takip edeceğim sevgiler

sibel D. 

Böyle önemli bi noktanın altı ancak böyle bir üslup, böyle bir güldürücü ve düşündürücü bakış açısı ile çizilebilirdi, bence daha iyi bir şekilde anlatılamazdı! Acı ama gerçek : saygıyı kaybettik hatta gömdük...

Yağmur Korkmaz
Esma hanım tebrikler. Bu konunun tüm netliğiyle ve bu kadar açık bir ifadeyle ortaya konulmuş olması ne kadar güzel. Herşeyin saygıdan geçtiğine inanıyorum Saygı olursa sevgi. Tabii bir de birbirimizi anlamak hoşgörü. KEŞKE KAĞIDINIZ BİTMESEYDİ..:) SAYGILAR

sonay 

SAYGILARIMLA. Esma hanım,gercekten yalın bır dılle anlatmış oldugunuz, yazınızı okurken 15 yasındakı yegenımde benımle bırlıkte okudu. Ve yegenım bu yaşta herseyın tamamen farkında, ve Ilk yorumu su oldu ANNEMLE BABAMIN HAYATI:) O GULEREK ve ALIŞMIŞ BIR IFADE ILE SOYLEDI BU SOZLERI AMA BEN GULEMEDIM( Yazılarınızın devamını dılıyorum. guzel anlatımınız ıcın tesekkurler..

ömer özdamar
Esma hanım, Kadın-erkek çelişkisi, paradoksu çok güzel, çok net, çok anlaşılır bir şekilde ifadesini yazınızla bulmuştur. Bana göre; yarın da, 10 yıl sonrada, 100 yıl sonrada hep böyle olacaktır diyorum. Elinize, yüreğinize ve kaleminize sağlık. Sevgiyle ve mutlu kalın efendim.

savas bagca 

Teknoloji ye hayır

İbrahim KAYA
Esma Hanım güzel yazınız ve sıralamadaki yeriniz için yürekten tebrikler

Kaan Özlü 

Esma hanım yazınızı tesadüfen okudum, gerçekten çok beğendim, Hayat akıp gidiyor Saygının kalmadığı yerde sevgide kalmıyor, Sevgisiz ve Saygısız yaşamaında bi anlamı yok. Hep karşıdan beklersek o da birgün biter, Aşk Sevgi Saygı Fedakarlık gerektirir.(birlikte tabii) Evli olmak sadece Nikah Dairesinden Evlilik Cüzdanı almak değil, bu beraberliğe duygularını-sevgini-saygını hasılı Yüreğini koymaktır Diyorum. Saygılar sunuyorum, yazılarınızın devamını sabırsızlıkla bekliyorum. Sevgiyle kalın

cemil
Eli öpülesi insan esma teyzem döktürmüşsün yine yüreğine sağlık harika olmuş

Celal Güllüoğlu 

Harika bir yazı dili. Tebrik ediyorum. Başarılar diliyorum.

Fingu$
Tam üstüne bastın ayağını kaldır derler ya işte tam anlamıyla öyle olmuş. Mükemmel bir makale. Ellerine yüreğine sağlık

Cem Özkan 

Beni yakından ilgilendiren ve şarkılarımda vazgeçemediğim bir konu. Keyifle okudum. Başarılarınızın devamını dilerim.

Ömer Alpdoğan
Türk Toplumunun sosyo-kültürel durum ancak bu kadar güzel anlatır. Kutluyor, başarının devamını dliyorum.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Ben de ben de okumak istiyorum...Ama nasıl ?....

Mesut Selek 
 04.12.2007 23:47
Cevap :
:) Sayın yazarım sefalar getirdin. Elbette sen de okuyabilirsin. Bundan bir önceki yazım olan ' Saygı Sizlere Ömür '...Sevgiler  05.12.2007 16:35
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1929
Toplam yorum
: 7351
Toplam mesaj
: 429
Ort. okunma sayısı
: 646
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster